Africa Night
07 February 2012, 00:58:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night December 2009  (Read 312 times)
Monique Topic starter
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« on: 20 December 2009, 14:22:29 »
ReplyReply

De laatste weer van dit jaar! Time flies when you are having fun!

We zijn gisterenavond begonnen met het kerstdiner. Helaas hadden een aantal mensen zich afgemeld, maar bleven er genoeg mensen over om er een gezellig etentje van te maken. Iedereen had weer heerlijk gekookt en natuurlijk weer veel te veel. Zelfs was er voor een heerlijk toetje gezorgd! Allen dank voor jullie kookkunsten en variaties in gerechten.

Wij als organisatoren hadden verwacht dat het niet zo druk zou worden gisterenavond, vanwege de extreme kou en eventuele sneeuw die zou gaan vallen. Maar wat schetste onze verbazing.....iedereen druppelde en in dit geval sneeuwde of bibberde naar binnen. Ik persoonlijk denk dat iedereen gewoon een beetje behoefte had aan warmte en dat is iets wat je op Africa Night altijd kan krijgen. De warmte van de mensen en de heerlijke muziek maken het tot iets dat je toch niet mag of kan missen!

Weer een aantal nieuwe gezichten mogen verwelkomen en de natuurlijk niet te vergeten de AN diehards, die geen Africa Night proberen te missen. Leuk om jullie weer gezien te hebben en hopelijk genieten jullie van de CD die ik aan jullie heb mogen geven. Het is altijd een groot plezier om dit kadootje te mogen geven aan het eind van het jaar, als dank voor jullie 'maandelijkse' aanwezigheid op ons feest!

Volgend jaar, 2010, een nieuwe ronde met nieuwe kansen! We'll keep you posted!!!

Lut
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« Reply #1 on: 20 December 2009, 15:56:54 »
ReplyReply

De tijd vliegt inderdaad griezelig snel !!!!!!

ook gisteren tikte de klok in supertempo, ik had een propvolle dag omdat ik tot 16u moest werken
dan schiet er niet veel tijd over om nog te koken en mezelf klaar te preparen voor weer een avondje Tilburg
ik twijfelde er zelfs niet over om ondanks dit weer, een vermoeide dag én het vooruitzicht mijn Fred Astair te moeten missen, de trip te maken
het is zo erg genieten elke keer weer van de warme ontvangst, de goeie sfeer
de nieuwe ontmoetingen van meestal leuke mensen, het terugzien van bekenden én heel belangrijk: de continuïteit van goeie muziek  
dat kan maar op AN  || || || Dank je wel nog voor de CD

Bij de terugreis heb ik de laatste 20 km met fikse sneeuw en windvlagen gereden  Shocked , gelukkig was de thuishaven dan niet meer zo ver  

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
jaymee70
Africa Night Fan
*

Nederland Nederland

Gemini

« Reply #2 on: 20 December 2009, 17:38:06 »
ReplyReply

africa night kerst editie,
wilde er echt perse bij zijn , dus ben al smorgens vroeg vanuit londen vertrokken, helaas door het slechte weer zowat de hele dag in de auto onderweg gezeten ,toen ff snel douchen enz en rechtstreeks door naar a.n
eenmaal binnen kwam de warmte en gezelligheid me gelijk tegemoet en was ik al weer helemaal vergeten hoe moe ik me een uurtje eerder nog voelde .
het dinner heb ik helaas gemist maar de avond zelf maakte weer alles goed
heb een heerlijke gedanst, kennis gemaakt  met nieuwe heerlijk lieve mensen en een hele mooie cd gekregen,mijn dank daarvoor
iedere keer verbaas ik mij weer over alle soorten en maten mensen die er komen en allemaal met goed humeur en geen gedoe.
africa night is gewoon byzonder in vele manieren.
ik hoop dat african night dan ook nog jaaaaaren blijft bestaan waar dan ook.
 Crossed groetjes en tot 2010

when you are walking trough life,take time to stop, look around and
notice the beauty of it,for if you dont,one day you'll be taking your last steps and find out you haven't seen anything.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links