Lut 
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« on: 21 March 2010, 12:03:10 » |
Reply
|
... met een overvloed aan water was het gisteren bijna zwemmen naar Tliburg ... na veel geknoei en gedoe waren we ruim laat ... ik stond met mijn dresscode redelijk te blozen bij het binnenkomen, maar daar had ik zelf naar gezocht natuurlijk ... het was vanaf de eerste moment dat het als heel vertrouwd voelde daar in die nieuwe plek, ook hier 'wat een overvloed' ... toch wel leuk dat alle stafleden gewoon bij het hele feestgebeuren aanwezig kunnen zijn en mee genieten ... heerlijke dansvloer || , dat is zo voelbaar de dag na een nachtje dansen ... Aziz zat gisteren nog wel héél in de verte, dat zal zeker wel zijn voordeel hebben Ik ben hem (nog) niet gaan lastig vallen met verzoekjes ... ik wil jullie toch wel feliciteren dat het er gisteren weeral gewoon 'stond' helemaal goed || || "af" zeggen ze dan in België ... dat helemaal op laatst, om klokslag 3.00, de muziek stil viel heeft op die hele avond niks afgedaan
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #3 on: 21 March 2010, 15:45:12 » |
Reply
|
In mijn beleving is Oase bijna 2x zo groot als Bosvreugd. Dan moeten er ca. 400 mensen zijn wil het vol lijken. Al met al mogen wij terugkijken op een zeer geslaagde primeur!
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Bianca
Africa Night Rider

Nederland
Bla bla bla...
|
 |
« Reply #4 on: 21 March 2010, 18:44:52 » |
Reply
|
|| || ||
Geweldig dat het zo'n goede avond is geweest! Ben voor de crew heel blij dat het geslaagd is. En voor alle trouwe AN-leden en nieuwelingen natuurlijk ook!
|
|
|
|
|
|
No human relation gives one possession in another - every two souls are absolutely different - In friendship or in love, the two side by side raise hands together to find what one cannot reach alone. by Khalil Gibran - 1924 -
|
|
|
Jacky
Africa Night Anonymous
 Nederland
People only hear what they want to hear.....
|
 |
« Reply #5 on: 21 March 2010, 19:37:06 » |
Reply
|
Ja ik ben blij voor jullie dat het zo goed is gegaan Ik hoop ook gauw te komen ! Zat nu met cursisten in Parijs maar ben dus heel benieuwd <>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carladiallo
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 22 March 2010, 13:27:44 » |
Reply
|
Geweldig feest, goede locatie. Gelukkig een beetje meer ruimte om te dansen.
Echt te gek, volgende keer weer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #7 on: 23 March 2010, 21:46:37 » |
Reply
|
Deze foto (hij staat niet bij de foto's op de website van Africa Night) zegt eigenlijk alles over de ambiance van afgelopen zaterdag. || || ||
(Sorry, but you are not allowed to access the gallery)
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Bianca
Africa Night Rider

Nederland
Bla bla bla...
|
 |
« Reply #8 on: 23 March 2010, 22:53:11 » |
Reply
|
Wat een geweldige uitstraling van deze man!
En dan iedereen die toekijkt... geweldig mooi al die vrolijke gezichten! ||
|
|
|
|
|
|
No human relation gives one possession in another - every two souls are absolutely different - In friendship or in love, the two side by side raise hands together to find what one cannot reach alone. by Khalil Gibran - 1924 -
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #9 on: 26 March 2010, 17:00:43 » |
Reply
|
Ik heb een heerlijke avond gehad. Was de week ervoor in Rotterdam geweest, wat overigens ook heel leuk was, maar de sfeer zat er hier goed in.
Jammer dat ik mijn avond door moest brengen op een bar kruk, nadat ik er later achter kwam dat mijn voet gebroken was..... Moet je nagaan zelf op een barkruk was het geweldig, ben benieuwd hoe het is als ik niet op de kruk hoef te zitten!
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #11 on: 28 March 2010, 18:48:12 » |
Reply
|
Ik heb een heerlijke avond gehad. Was de week ervoor in Rotterdam geweest, wat overigens ook heel leuk was, maar de sfeer zat er hier goed in.
Jammer dat ik mijn avond door moest brengen op een bar kruk, nadat ik er later achter kwam dat mijn voet gebroken was..... Moet je nagaan zelf op een barkruk was het geweldig, ben benieuwd hoe het is als ik niet op de kruk hoef te zitten!
Ik heb je zaterdag inderdaad zien strompelen....maar gebroken das niet zo mooi. Gaat het weer een beetje?
Zit nu een week op de bank, buren met hondjes te kijken Morgen ziekenhuis en hopelijk loopgips kan ik me in iedergeval weer een beetje bewegen. En dan nog 5 weken te gaan....valt mee toch Volgende keer dus nog steeds strompelend maar wel met gips!
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
|