Africa Night
07 February 2012, 01:11:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night maart 2010 eerste keer in Oase  (Read 460 times)
Lut Topic starter
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« Reply #12 on: 28 March 2010, 20:25:33 »
ReplyReply

Jammer dat ik mijn avond door moest brengen op een bar kruk, nadat ik er later achter kwam dat mijn voet gebroken was.....
Moet je nagaan zelf op een barkruk was het geweldig, ben benieuwd hoe het is als ik niet op de kruk hoef te zitten!

Wat ik mij afvraag is hoe jij je voet hebt gebroken  Huh?
Was je van je merrie gevallen, zoals bij ons in BelgiĆ« minister Peeters  }}

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
Monique
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #13 on: 28 March 2010, 20:34:48 »
ReplyReply

Zit nu een week op de bank, buren met hondjes te kijken Wink Morgen ziekenhuis en hopelijk loopgips kan ik me in iedergeval weer een beetje bewegen. En dan nog 5 weken te gaan....valt mee toch Wink Volgende keer dus nog steeds strompelend maar wel met gips!

Crossed Ik zal voor je duimen, dat je morgen loopgips krijgt. Met loopgips kan je toch ook dansen? Een beetje.... Hoef je in iedergeval niet de hele avond op de kruk te blijven zitten. Succes morgen.

Bianca
Africa Night Rider

Nederland Nederland

Virgo

Bla bla bla...

« Reply #14 on: 30 March 2010, 08:32:17 »
ReplyReply

Volgende keer dus nog steeds strompelend maar wel met gips!

Ah, met loopgips valt goed te dansen hoor Wink Dus dat kan helemaal goed komen.
Wat ik me alleen afvraag... Wist je NIET dat je een gebroeken voet had, toen je naar AN
ging, of hoe moet ik het voorstellen?
Enig idee ook hoe jeje voet hebt gebroken?

In ieder geval wens ik je veel beterschap, want het is ellendig zo!

No human relation gives one possession in another
- every two souls are absolutely different -
In friendship or in love, the two side by side raise hands together
to find what one cannot reach alone.
by Khalil Gibran - 1924 -
mwangaza
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

Leo

« Reply #15 on: 04 April 2010, 19:27:12 »
ReplyReply

Hai lieve mensen,

Ha heb inderdaad loopgips gekregen, prachtig paars Wink
Lopen gaat aardig, al werd mij vriendelijke doch dringend verzocht niet zonder krukken me voort te bewegen. Nu ben ik aardig eigenwijs dus ik begrijp wel waarom de verpleegkundige zo ontzettend bot was.

Ik had vlak voor AN dus mijn voet gebroken. We gingen nog even geld pinnen en omdat het regende rende ik terug naar de auto. Ik botste tegen een fietser maar ben niet gevallen ofzo. In de auto deed mijn voet erg zeer en toen ik bij AN kwam kon ik er eigenlijk niet meer op staan.
Aangezien iedereen weet dat je heel lang moet wachten op de Spoedeisende hulp had ik besloten dat we eerst naar AN zouden gaan en dat ik wil zou gaan zitten...
Toch zijn we daarna maar naar de SEH gegaan in Tilburg, helaas konden ze me daar niet snel helpen, duurde ongeveer 5 uur voordat iemand me kon zien en als het gebroken zou zijn deden ze er niks aan.
Aangezien ik wel leukere dingen weet dan op de SEH zitten zijn we heerlijk naar Utrecht teruggereden om daar te slapen.

Nachtje niet geslapen, en de volgende ochtend naar Zwolle gebeld. Daar mocht ik langskomen op de huisartsenpost, want ondertussen verging ik van de pijn maar was er nog steeds niks aan die hele voet te zien.

Ik in mn uppie naar Zwolle gecrossd en daar vond de huisarts dat ik naar het ziekenhuis moest dus alsnog op de SEH belandt. En daar heb ik maar eens wat hulptroepen opgebeld.

Na 4 uur wachten en een paar foto's later kreeg ik dan het verlossende woord te horen. Het is gebroken...  
Mijn mond viel nog net niet open van verbazing... en zo zit ik nu dus in het gips!

Volgende keer dus rustig aan dansen op de AN in Tilburg. Vervoer is nog een probleempje maar daar komt ook wel weer een oplossing voor!

- - always be pure, simple and honest - -
Monique
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #16 on: 04 April 2010, 19:33:07 »
ReplyReply

Wat een botsing allemaal wel niet teweeg kan brengen. Ik vind je wel een keiharde hoor!  || Gebroken, zonder het te weten, en dan overal heen zonder er wat aan te laten doen. Maar ja tegenwoordig wordt je van ziekenhuizen ook niet bepaald vrolijk, zoals je al zei dat je toch niet geholpen zou worden. Doe wel rustig aan, want anders zit je nog langer in het gips dan gepland..... Grin

Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links