|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marya 
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 25 February 2007, 15:14:43 » |
Reply
|
Het was inderdaad weer erg gezellig maar ook bloody hot. Ik had zelf nogal last van mijn verkoudheid en het daarom ook maar wat rustig gehouden. Maar dat mag de pret niet drukken. Verder hadden we wat vrienden (eveneens uit belgie ) meegenomen die ook echt genoten hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GENERAL 
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 25 February 2007, 20:06:22 » |
Reply
|
Hai allemaal,
En, hoe vonden jullie de muziek? Tips of ideeen zijn welkom.
Groetjes DJ Legeneral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enogie 
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 25 February 2007, 20:22:45 » |
Reply
|
Hallo allemaal,
Zo we staan er weer goed op.....zo aan al die foto's te zien..leuk hoor!! Ik vond het weer mega-gezelli gisteren ennuh ....die kachel die stond te loeien heb ik helemaal gemist.. het was warm maar vroeger op de boot (achterin) vond ik dat vaak veeeeel erger...
Ook leuk dat ik nu weet wie Bianca, Mami en Lut zijn... (wie was nou je vriendin Lut....weet haar naam niet meer OEPS! Zij zit toch ook op het forum) Aangenaam kennis gemaakt hoor!!!
Ik had twee vriendinnen gevraagd ook eens te komen en ook zij waren enthousiast. Ze vonden de sfeer geweldig ongedwongen....dat dit soort dansavonden nog werden gehouden was hen geheel onbekend. Toch wel een compliment dacht ik zo!! Heb ze natuurlijk ook gevraagd een berichtje achter te laten bij " mijn 1ste keer" .
Ook wil ik Yvette nog heeeeel hartelijk bedanken voor het ritje terug naar huis.......je bent een kanjer!!
Nu duurt het gelukkig niet meer zo lang voordat de volgende avond zich al aanmeldt.......can't wait... moet wel eerst ff mijn voeten laten genezen...auw auw....misschien was ut toch niet zo'n strak plan om nieuwe schoenen aan te doen....
doeiiiiiii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enogie 
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 25 February 2007, 20:24:33 » |
Reply
|
Hai allemaal,
En, hoe vonden jullie de muziek? Tips of ideeen zijn welkom.
Groetjes DJ Legeneral
Hey Le General!!
De muziek was toppie hoor!!!! Volgende keer nog wat Makossa?! x
|
|
|
|
|
|
|
|
|