Bianca
Africa Night Rider

Nederland
Bla bla bla...
|
 |
« Reply #12 on: 25 February 2007, 20:44:56 » |
Reply
|
Wat me ook opviel was dat er een grote zwarte kachel stond te gloeien, misschien voor de koukleumen onder ons maar volgens mij kan die beter de volgende keer uitgezet worden!.
precies!!!!!!!!!!!!!!
ik stond op een gegeven moment tegen dat ding aan... pfff... die was hot.. 
Maar idd.. het was keigezellig!!!
Leuk om ff met Hanneke en Enogie ook gepraat te hebben..
Geeft toch wel een andere dimensie zo 
|
|
|
|
|
|
No human relation gives one possession in another - every two souls are absolutely different - In friendship or in love, the two side by side raise hands together to find what one cannot reach alone. by Khalil Gibran - 1924 -
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #13 on: 25 February 2007, 21:24:39 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #16 on: 18 March 2007, 12:25:14 » |
Reply
|
Iedereen slaapt nog denk ik   want ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft wb de afgelopen africanight het was weer een leuke avond Dank je wel voor alle arbeid die jullie daarvoor steeds opnieuw opbrengen Het optreden was mooi om te kijken de muziekanten waren ook goed ik vond het geheel echter weinig overkomen Misschien was het meer iets voor een ander moment Het is niet echt partymuziek Daar bedoel ik mee dat ik ze vorig jaar op het festival ook heb gezien en er een ander gevoel bij had waarschijnlijk omdat het buiten en in de namiddag was Voor het eerst miste ik gisteren ook een beetje de boot daar had ik echt het gevoel van te dansen op de dansvloer in bosvreugd ervaar ik het niet mensen die niet komen om te dansen waren op de boot meer appart er was dan ook zelden glas op de vloer omdat het drinken daar toch meer gescheiden was van het dansen Wat ik niet leuk vond was dat iemand gewoon mijn volle pint leegdronk Moet ik volgende keer iets op verzinnen want dat was vorige maand ook al zo!!! NIET LEUK( en dit schreeuw ik nu wel) Niet tegenstaande heb ik toch weeral alle stress van me af kunnen dansen en als het afgelopen was weer iets van: "shit, terug wachten tot voilgende keer"
PS wisten jullie dat je bachata kan dansen op ding ding 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #17 on: 18 March 2007, 18:34:31 » |
Reply
|
Ik ben het over het algemeen met jou eens. Voor ons (de organisatoren) is het op dit moment een beetje zoeken naar de juiste formule. Wij willen zoals altijd Africa Night intiemer, knus, persoonlijker maken. Echter, hebben wij er nooit opgerekend, dat er vanaf het nieuwe begin in de nieuwe locatie, zoveel mensen zouden komen. En glazen op de dansvloer bij een Afrikaanse dansavond, vind ik persoonlijk, een grote zonde. Men moet ongehinderd kunnen swingen.
Wij zijn echter naarstig op zoek naar verschillende mogelijkheden de huidige toestroom een beetje te kunnen harmoniseren en managen, zodat de ziel van Africa Night niet door haar huidige succes verloren gaat. Tips zijn van harte welkom!
PS. Lut, je krijgt een drankje van mij tijdens de volgende Africa Night!
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #18 on: 18 March 2007, 19:13:16 » |
Reply
|
Ik ben het over het algemeen met jou eens. Voor ons (de organisatoren) is het op dit moment een beetje zoeken naar de juiste formule. Wij willen zoals altijd Africa Night intiemer, knus, persoonlijker maken. Echter, hebben wij er nooit opgerekend, dat er vanaf het nieuwe begin in de nieuwe locatie, zoveel mensen zouden komen. En glazen op de dansvloer bij een Afrikaanse dansavond, vind ik persoonlijk, een grote zonde. Men moet ongehinderd kunnen swingen.
Wij zijn echter naarstig op zoek naar verschillende mogelijkheden de huidige toestroom een beetje te kunnen harmoniseren en managen, zodat de ziel van Africa Night niet door haar huidige succes verloren gaat. Tips zijn van harte welkom!
Is dat omdat ik SCHREEUW ? Nee hoor Femi, door mijn voortdurende hersentraining ben ik al op het geniale idee gekomen Ik breng volgende keer gewoon mijn waakhond FOXY mee en dié kan bijten!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanneke
|
 |
« Reply #20 on: 18 March 2007, 22:28:25 » |
Reply
|
UHHH!!! Hahahahahaha.. oooooooo.. ik heb het ook weer helemaal naar mn zin gehad hoor!!!! Ik verbaas me er steeds over dat het zo snel voorbij is iedere keer (knipoog!)... Geweldig leuke foto's weer!!!
Bianca, je hebt echt wat gemist hoor 
Hartstikke bedankt weer... op naar 21 april Joeeeeehoeeeeeeeeeeee...
O, en Monique en Femi..... UHHHH!!!!! hahahahahaha
|
|
|
|
|
|
Groet! Hanneke Uitstraling is het overlopen van innerlijk geluk  -*
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #21 on: 19 March 2007, 09:37:20 » |
Reply
|
Is dat omdat ik SCHREEUW ? Nee hoor Femi, door mijn voortdurende hersentraining ben ik al op het geniale idee gekomen Ik breng volgende keer gewoon mijn waakhond FOXY mee en dié kan bijten!!!!!!!!!! 
Ik heb er een nachtje over geslapen en heb besloten dat mijn hond de hete kolen niet uit het vuur moet halen voor mij daar ben je geen hond voor hé ik moet trouwens iets bekennen: vijfentwintig jaar geleden deed ik hetzelfde op de fuiven waar ik toen ging dansen zo zie je maar alles komt terug: bezind eer ge begint
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanneke
|
 |
« Reply #22 on: 19 March 2007, 11:51:43 » |
Reply
|
Hahahahaha Lut! Wat een nachtje slapen al niet kan doen . Ben het eens met je hoor wat betreft het glas op de vloer, danst niet echt lekker hè..
Tot de 21ste maar weer!
|
|
|
|
|
|
Groet! Hanneke Uitstraling is het overlopen van innerlijk geluk  -*
|
|
|
amina 
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 19 March 2007, 13:05:00 » |
Reply
|
Was wederom een leuke avond... na 8 jaar Afrikaanse avond nog steeds iets om naar uit te kijken. Maar kan er niet eens een dansbaar Aabisch nummertje gedraaid worden??? Marokko en de noordelijke helft van Afrika horen er toch ook bij? Aicha Aicha is leuk hoor maar niet iedere keer. Snap het wel hoor dat het soms moeilijk is keuzes te maken en vooral muziek dat een beetje aansluit op de band van gisteren. Amina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|