Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #204 on: 18 January 2009, 21:20:22 » |
Reply
|
Ik vond het gisteren heel erg gezellig ondanks het kleine opstootje tussen 2 dronken vrienden. Het tweede deel van het optreden van Friction vond ik geweldig.
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Ivon 
Guest
|
 |
« Reply #205 on: 18 January 2009, 21:55:27 » |
Reply
|
Niks van gemerkt gelukkig! Het was weer supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #207 on: 18 January 2009, 22:42:32 » |
Reply
|
Het was inderdaad een geweldig optreden en een geweldige avond  Ik vind zo' n ruzie's toch echt vervelend, vraag me af waarom mensen niet gewoon kunnen genieten Heel vervelend ook voor jullie organisators 
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #208 on: 18 January 2009, 23:41:35 » |
Reply
|
Ik vond het gisteren heel erg gezellig ondanks het kleine opstootje tussen 2 dronken vrienden. Het tweede deel van het optreden van Friction vond ik geweldig.
Het was supergezellig, de hele avond en het fantastische optreden! En ach...het relletje was snel verholpen dankzij Femi's professionele aanpak 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #209 on: 19 January 2009, 15:46:17 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Jacky
Africa Night Anonymous
 Nederland
People only hear what they want to hear.....
|
 |
« Reply #210 on: 19 January 2009, 23:36:25 » |
Reply
|
Ja ik vond het ook super het optreden!! Echt professionele muziek ! En ik weet niet hoe dat ene nederlandse nummer heet....ik heb in het refrein verstaan....jij bent alles, schatje,.....nou in iedergeval dit nummer bedoel ik, vond ik heel pakkend en zou best eens een hit kunnen worden ?? Ik weet niet in hoeverre friction aandacht vraagt bij radiostations enzo? Het was een weer een avond anders dan de andere en dat maakt het dat het altijd leuk blijft om te komen!! Ik ben al weer heel benieuwd naar de volgende !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #211 on: 27 February 2009, 00:19:27 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #213 on: 28 July 2009, 19:15:24 » |
Reply
|
Ook de juli editie van Africa Night was kei gezellig! Kunnen wij deze in augustus overtreffen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #214 on: 29 July 2009, 07:30:14 » |
Reply
|
Je kan je bijna niet voorstellen hoe het nog overtroffen zou kunnen worden... ik vind elke maand toch net weer anders dan de vorige maar minstens even keigezellig ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|