|
Kilimanjara
|
 |
« Reply #12 on: 19 May 2010, 15:36:29 » |
Reply
|
Ik heb me wel vermaakt hoor, wij allen trouwens. De zaken die ik benoemde zijn nou eenmaal inherent aan het uitgaan.
Ik kijk altijd wel wat strak trouwens. Dat is gewoon mijn ontspannen blik.
En ja, wie weet bezoeken wij nog AN Rotterdam. 
Aziz draaide trouwens ook Nuttin No Go So van Notch (dancehall). Altijd leuk om de nummers thuis op te zetten en de avond te herbeleven.
Misschien een leuk idee voor AN: Bezoekers mogen een cd meenemen en de dj's plannen dan een half uurtje (ofzo) in om 1 tot maximaal 2 verzoektracks per de betreffende bezoeker ten gehore te brengen.
|
|
|
|
|
|
Soukousdansen is niets anders dan de dans dansen die bij het nummer hoort  Dance like no one is watching African music no. 1
|
|
|
|
Kilimanjara
|
 |
« Reply #13 on: 20 May 2010, 08:49:46 » |
Reply
|
Ik heb genoten trouwens van de 'Mbalax kring'. Coole moves gezien. Heerlijk! 
|
|
|
|
|
|
Soukousdansen is niets anders dan de dans dansen die bij het nummer hoort  Dance like no one is watching African music no. 1
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #16 on: 20 May 2010, 22:57:39 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
Kilimanjara
|
 |
« Reply #17 on: 21 May 2010, 07:29:58 » |
Reply
|
alleen die beveiliging mag nog een beetje strenger hoor, bij één man voelde ik duidelijk een revolver in z'n broek  En wat zei je tegen hem? 'Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?' 
Zonder toestemming een foto maken vind ik wel heeeeeel asociaal.
1 man greep me zo vast dat ik me gegijzeld voelde. Wat een desperado. Later zag ik 't 'm bij een ander proberen. Ze denken: ik probeer het bij 10 vrouwen en wie weet heb ik bij 1 beet (vaak lukt ze dat ook nog lol).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naija
Africa Night Legend

Actions speak louder than words.
|
 |
« Reply #18 on: 21 May 2010, 22:40:17 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kilimanjara
|
 |
« Reply #19 on: 22 May 2010, 11:40:58 » |
Reply
|
Ze denken: ik probeer het bij 10 vrouwen en wie weet heb ik bij 1 beet (vaak lukt ze dat ook nog lol).
Bedenk hier net een leuke term voor:
eenzijdig speeddaten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naija
Africa Night Legend

|
 |
« Reply #20 on: 22 May 2010, 12:32:22 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #21 on: 23 May 2010, 01:51:54 » |
Reply
|
wat een geweldige reacties ik kom bijna niet meer bij van het lachen!
Van een 'revolver' had ik ook last. Gelukkig werd mijn stille noodkreet opgevangen door iemand verderop in de zaal die mij lieflijk kwam 'redden'. Ook het eenzijdige speeddaten is mij niet onbekend, wat is het toch heerlijk als je lotgenoten hebt 
En samen in een hoekje afspreken....hokjes vakjes, ik voel me in een hoekje gedrukt....niet zonder gekheid leuk idee, ben echt wel benieuwd naar de hoofdjes achter de berichtjes hier! Of Monique krijgt er een soort van 'date' taak bij, maar dat zal ik haar niet aan doen.
Dusse next time 'daten'?
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
Naija
Africa Night Legend

|
 |
« Reply #22 on: 24 May 2010, 00:52:21 » |
Reply
|
 wat een geweldige reacties ik kom bijna niet meer bij van het lachen! Van een 'revolver' had ik ook last. Gelukkig werd mijn stille noodkreet opgevangen door iemand verderop in de zaal die mij lieflijk kwam 'redden'. Ook het eenzijdige speeddaten is mij niet onbekend, wat is het toch heerlijk als je lotgenoten hebt En samen in een hoekje afspreken....hokjes vakjes, ik voel me in een hoekje gedrukt....niet zonder gekheid leuk idee, ben echt wel benieuwd naar de hoofdjes achter de berichtjes hier! Of Monique krijgt er een soort van 'date' taak bij, maar dat zal ik haar niet aan doen. Dusse next time 'daten'?
Wuhahaha... ja we kunnen evtueel ook nog een lotgenoten supportgroep starten... hihihi Een 'redster in nood' is altijd handig en vaak afdoende als je alleen bent 
En Monique als 'koppelaarster' tussen ANF-ers, daar zullen de eenzijdige speeddaters niet blij mee zijn <> We kunnen natuurlijk afspreken dat we de komende keer allemaal een rode roos tussen de tanden hebben ... of een revolver in onze broekzak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|