Africa Night
07 February 2012, 01:10:06 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night mei 2010  (Read 786 times)
Kilimanjara
Africa Night Guru

Nederland Nederland

JB mpiana is mijn liefje

« Reply #12 on: 19 May 2010, 15:36:29 »
ReplyReply

Ik heb me wel vermaakt hoor, wij allen trouwens. De zaken die ik benoemde zijn nou eenmaal inherent aan het uitgaan.

Ik kijk altijd wel wat strak trouwens. Dat is gewoon mijn ontspannen blik.  

En ja, wie weet bezoeken wij nog AN Rotterdam.  Rasta Crossed

Aziz draaide trouwens ook Nuttin No Go So van Notch (dancehall).
Altijd leuk om de nummers thuis op te zetten en de avond te herbeleven.

Misschien een leuk idee voor AN:
Bezoekers mogen een cd meenemen en de dj's plannen dan een half uurtje (ofzo) in om 1 tot maximaal 2 verzoektracks per de betreffende bezoeker ten gehore te brengen.

Soukousdansen is niets anders dan de dans dansen die bij het nummer hoort Smiley
Dance like no one is watching
African music no. 1
Kilimanjara
Africa Night Guru

Nederland Nederland

JB mpiana is mijn liefje

« Reply #13 on: 20 May 2010, 08:49:46 »
ReplyReply

Ik heb genoten trouwens van de 'Mbalax kring'. Coole moves gezien. Heerlijk!  Cheesy

Soukousdansen is niets anders dan de dans dansen die bij het nummer hoort Smiley
African music no. 1
Naija
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

Actions speak louder than words.

« Reply #14 on: 20 May 2010, 09:33:49 »
ReplyReply

He Ilse en Mwangaza... wellicht in dezelfde hoek van de zaal afspreken de volgende keer, het 'alleengaanden' hoekje  deuk En anders kent Monique ons allemaal van gezicht en kan ze ons koppelen

Ik kan me wel vinden in wat Kilimanjara schrijft (en ook in Femi's antwoorden)
Ik had eenzelfde soort ervaring(en), mensen die menen dat de vloer/of een bepaald gebied daarvan van hen is, een man die perse met me op de foto wilden (wat ik weigerde) en vervolgens de hele tijd sneaky met zijn gsm/camera bleef rondlopen en uiteindelijk in een onbewaakt ogenblik toch een foto maakte  Boos, mannen die het woord NEE in geen enkele taal verstaan die je vervolgens gewoon straal moet negeren of niet eens moet toestaan je (hand) vast te pakken, en al dat 'smalltalk' daar ben ik zo vanaf (als ik dat wil) ..ik zeg gewoon meteen .. ik ben hier om te dansen .. niet om te daten! Ik heb zelfs tegen een man gezegd, dat hij beter een ander kon gaan zoeken, wat hij vervolgens blijkbaar ook gedaan heeft gezien het feit dat ik hem later op de avond zoenend met een ander zag (en dat terwijl hij 'so in love' was met mij ... hahaha) Er liepen trouwens ook een paar bitchy 'vrouwen' rond Lips Sealed

Toch heb ik een super avond gehad...
Ik laat me niet snel uit het veld slaan, gezelligheid maak je voor een groot deel ook zelf en als je geleerd (soms door schade en schande) hebt geleerd hoe je met de andere 'dingen' om moet gaan kom je al een heel end
ilse Topic starter
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #15 on: 20 May 2010, 22:52:32 »
ReplyReply

Ik kan daar allemaal wel tegen, vind het vaak grappig die toestanden, als 't te lastig werd moest ik terug richting vriendin (dat was jij Naja Tongue, ik hoop dat je dat ni erg vind) ik zeg ook dat ik thuis een vriend heb maar dat vinden ze meestal ni erg  Shocked  alleen die beveiliging mag nog een beetje strenger hoor, bij één man voelde ik duidelijk een revolver in z'n broek deuk

Maar kom, alle gekheid op een stokje, je hebt dat grotendeels zelf in de hand he en op 150 mannen zijn daar misschien 4 lastige bij...valt best mee
Femi
Africa Night Legend
**

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Reply #16 on: 20 May 2010, 22:57:39 »
ReplyReply

alleen die beveiliging mag nog een beetje strenger hoor, bij één man voelde ik duidelijk een revolver in z'n broek

Dit is de meest grappige opmerking van 2010!  deuk deuk deuk

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
Kilimanjara
Africa Night Guru

Nederland Nederland

JB mpiana is mijn liefje

« Reply #17 on: 21 May 2010, 07:29:58 »
ReplyReply

alleen die beveiliging mag nog een beetje strenger hoor, bij één man voelde ik duidelijk een revolver in z'n broek deuk

En wat zei je tegen hem? 'Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?'  deuk

Zonder toestemming een foto maken vind ik wel heeeeeel asociaal.

1 man greep me zo vast dat ik me gegijzeld voelde. Wat een desperado. Later zag ik 't 'm bij een ander proberen. Ze denken: ik probeer het bij 10 vrouwen en wie weet heb ik bij 1 beet (vaak lukt ze dat ook nog lol).

African music no. 1
Naija
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #18 on: 21 May 2010, 22:40:17 »
ReplyReply

Ik kan daar allemaal wel tegen, vind het vaak grappig die toestanden, als 't te lastig werd moest ik terug richting vriendin (dat was jij Naja, ik hoop dat je dat ni erg vind) ik zeg ook dat ik thuis een vriend heb maar dat vinden ze meestal ni erg alleen die beveiliging mag nog een beetje strenger hoor, bij één man voelde ik duidelijk een revolver in z'n broek

jij mag mij altijd als excuus gebruiken Wink  
wuhahaha... 'revolver'... deuk hij was idd vast heeel blij je te zien Grin
Kilimanjara
Africa Night Guru

Nederland Nederland

JB mpiana is mijn liefje

« Reply #19 on: 22 May 2010, 11:40:58 »
ReplyReply

Ze denken: ik probeer het bij 10 vrouwen en wie weet heb ik bij 1 beet (vaak lukt ze dat ook nog lol).

Bedenk hier net een leuke term voor:

eenzijdig speeddaten.

African music no. 1
Naija
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #20 on: 22 May 2010, 12:32:22 »
ReplyReply

deuk deuk
mwangaza
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

Leo

« Reply #21 on: 23 May 2010, 01:51:54 »
ReplyReply

deuk wat een geweldige reacties ik kom bijna niet meer bij van het lachen!

Van een 'revolver' had ik ook last. Gelukkig werd mijn stille noodkreet opgevangen door iemand verderop in de zaal die mij lieflijk kwam 'redden'.
Ook het eenzijdige speeddaten is mij niet onbekend, wat is het toch heerlijk als je lotgenoten hebt Wink

En samen in een hoekje afspreken....hokjes vakjes, ik voel me in een hoekje gedrukt....niet zonder gekheid leuk idee, ben echt wel benieuwd naar de hoofdjes achter de berichtjes hier!
Of Monique krijgt er een soort van 'date' taak bij, maar dat zal ik haar niet aan doen.

Dusse next time 'daten'?

- - always be pure, simple and honest - -
Naija
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #22 on: 24 May 2010, 00:52:21 »
ReplyReply

deuk wat een geweldige reacties ik kom bijna niet meer bij van het lachen!

Van een 'revolver' had ik ook last. Gelukkig werd mijn stille noodkreet opgevangen door iemand verderop in de zaal die mij lieflijk kwam 'redden'.
Ook het eenzijdige speeddaten is mij niet onbekend, wat is het toch heerlijk als je lotgenoten hebt

En samen in een hoekje afspreken....hokjes vakjes, ik voel me in een hoekje gedrukt....niet zonder gekheid leuk idee, ben echt wel benieuwd naar de hoofdjes achter de berichtjes hier!
Of Monique krijgt er een soort van 'date' taak bij, maar dat zal ik haar niet aan doen.

Dusse next time 'daten'?

Wuhahaha...  ja we kunnen evtueel ook nog een lotgenoten supportgroep starten... hihihi
Een 'redster in nood' is altijd handig en vaak afdoende als je alleen bent Wink

En Monique als 'koppelaarster' tussen ANF-ers, daar zullen de eenzijdige speeddaters niet blij mee zijn  <>
We kunnen natuurlijk afspreken dat we de komende keer allemaal een rode roos tussen de tanden hebben ... of een revolver in onze broekzak deuk
ilse Topic starter
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #23 on: 26 May 2010, 22:31:45 »
ReplyReply

<>deuk deuk
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links