Africa Night
07 February 2012, 02:21:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night mei 2010  (Read 788 times)
Zalika
Guest
« Reply #24 on: 15 June 2010, 16:08:11 »
ReplyReply

Ik heb me wel vermaakt hoor, wij allen trouwens. De zaken die ik benoemde zijn nou eenmaal inherent aan het uitgaan.

Tja en als je dus niet zo zeker bent van jezelf ga je dus ook niet vaak. En als je gaat zeker niet alleen.
Weet me vaak geen houding te geven. Wil niet onbeleefd zijn, durf dus niet te lachen en nauwelijks te dansen om vooral geen 'geinteresseerde' in druk te geven.
Heb vooral ook direct spijt van een spontane opmerking of actie.

Maar ja, een avondje afrikaanse muziek en ambiance helpt wel om de weken door te komen.
divine
Africa Night Freak

Nederland Nederland

« Reply #25 on: 18 June 2010, 22:52:38 »
ReplyReply

morgen zijn wij erbij! divine is nu sinds woensdag 9 juni hier in nederland ( eindelijk) en is er erg aan toe om wat afrikaanse kleur om hem heen te zien. al die blanken om hem heen de hele tijd vindt hij toch wel wat intimiderend . dus nu heb ik eindelijk iemand om mee erheen te gaan. hoefde hem niet eens over te halen hahaha. ben in mn eentje ook niet zon held hoor Embarrassed

dus... tot morgen!! divine en marleen
Naija
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

Actions speak louder than words.

« Reply #26 on: 19 June 2010, 08:22:50 »
ReplyReply

Tja en als je dus niet zo zeker bent van jezelf ga je dus ook niet vaak. En als je gaat zeker niet alleen.
Weet me vaak geen houding te geven. Wil niet onbeleefd zijn, durf dus niet te lachen en nauwelijks te dansen om vooral geen 'geinteresseerde' in druk te geven.
Heb vooral ook direct spijt van een spontane opmerking of actie.

Maar ja, een avondje afrikaanse muziek en ambiance helpt wel om de weken door te komen.

Gewoon komen Zalika!  Zoals je al hebt kunnen lezen zijn er meerdere die alleen komen! Je sluit je gewoon aan bij zo'n groepje alleengaanden, is er altijd een 'redster' in nood Wink Ik ben er vanavond ook: alleen.

ilse Topic starter
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #27 on: 19 June 2010, 13:58:19 »
ReplyReply

...Ja Zalika, gewoon komen hoor! als je wil kom ik ook dan  Wink
Zalika
Guest
« Reply #28 on: 23 June 2010, 20:43:00 »
ReplyReply

Hi dames,

dank je wel voor de uitnodigingen.
Had eigenlijk besloten om niet te gaan. Totdat Mwaganza me sms'te en vroeg om haar DVD's af te komen leveren.
Ben blij dat ze dit heeft gedaan anders had ik thuis gezeten.

Waar zitten jullie dan? Ik heb wel rondgekeken naar 'alleenstaande' vrouwen maar durfde op niemand af te stappen.
Was zelf trouwens was 'opvallend' aanwezig. Had in een opwelling mijn africaanse outfit aangetrokken. Lekker tegenstrijdig, niet opwillen vallen en dan zoiets aantrekken. Ach ja, ik ben een rare, laten we het daar maar op houden.

Ik wil jullie wel graag een keer ontmoeten.
Heb genoten van AN. En ook nog geheel onverwachts een leuke man ontmoet. Nu afwachten of hij echt leuk is.

Liefs Zalika
Bianca
Africa Night Rider

Nederland Nederland

Virgo

Bla bla bla...

« Reply #29 on: 23 June 2010, 21:55:58 »
ReplyReply

Totdat Mwaganza me sms'te en vroeg om haar DVD's af te komen leveren.
Ben blij dat ze dit heeft gedaan anders had ik thuis gezeten.

Was je met haar mee dan?
Ben jij toevallig haar zus?Huh?

Waar zitten jullie dan? Ik heb wel rondgekeken naar 'alleenstaande' vrouwen maar durfde op niemand af te stappen.
Was zelf trouwens was 'opvallend' aanwezig. Had in een opwelling mijn africaanse outfit aangetrokken. Lekker tegenstrijdig, niet opwillen vallen en dan zoiets aantrekken. Ach ja, ik ben een rare, laten we het daar maar op houden.

sta je ergens op de foto??

Ik wil jullie wel graag een keer ontmoeten.
Heb genoten van AN. En ook nog geheel onverwachts een leuke man ontmoet. Nu afwachten of hij echt leuk is.

Liefs Zalika

wat gaaf om een onverwachte ontmoeting te hebben, die dan ook nog eens leuk uitpakt! Cheesy
geniet ervan! Cheesy

No human relation gives one possession in another
- every two souls are absolutely different -
In friendship or in love, the two side by side raise hands together
to find what one cannot reach alone.
by Khalil Gibran - 1924 -
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links