Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« on: 18 July 2010, 19:00:43 » |
Reply
|
Ik heb gisteren van Africa Night Tilburg genoten. Ook al voelde het raar dat DJ Aziz er niet was, ben ik toch tevreden met zijn vervanger. Het was even wennen, maar het is altijd fijn om nieuwe geluiden te horen. Ik heb speciaal van Ilse en haar zus genoten. Tot mijn verbazing, zag ik vanmiddag dat ik geen foto van "Divine" & Divine heb genomen. Al met al was Africa Night, met uiteindelijk een kleine 230 mensen, goed bezocht en gezellig. Not bad voor een vakantie periode. || ||
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plumeau
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 19 July 2010, 10:31:10 » |
Reply
|
Ik was voor het eerst aanwezig in Tilburg en heb genoten. Maar ehr Femi.....kun je er niet voor zorgen dat er wat ventilatoren komen of zo? Het was echt bloed- en bloedheet binnen en dat is toch wel een heel groot minpunt hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #5 on: 19 July 2010, 12:38:40 » |
Reply
|
Ik was voor het eerst aanwezig in Tilburg en heb genoten. Maar ehr Femi.....kun je er niet voor zorgen dat er wat ventilatoren komen of zo? Het was echt bloed- en bloedheet binnen en dat is toch wel een heel groot minpunt hoor.
Hi Plumeau, leuk dat je geweest bent in Tilburg. Ik had je gezien maar ik was zo bezig met andere dingen, dat ik vergeten was om hallo te komen zeggen. Bij deze dan!
Tja, ik heb toevallig met de eigenaar van het pand over de hitte gesproken. Er is een airco aanwezig in het pand. Hij gaat in de komende periode de airco controleren. Volgende keer wordt het dus een stuk aangenamer
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
Monique
Global Moderator

Nederland
Amor Fati
|
 |
« Reply #7 on: 21 July 2010, 11:26:22 » |
Reply
|
Zaterdag j.l. voor het eerst naar de African Night geweest. Ik vond het een leuke locatie maar tjeemig wat was het heet! Ik heb geen ventilator of airco gezien.....misschien was het wel aanwezig maar dan was het niet in werking aan de temperatuur te voelen.....  Hopelijk is de temperatuur de volgende keer aangenaam anders is het niet te doen en laat ik de African Night voor wat het is.
Leuk dat je er was Ladida. Zoals je kan lezen gaat de eigenaar ervoor zorgen dat de airco gaat werken, dus de volgende hopelijk geen tropische temperaturen meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #9 on: 28 July 2010, 19:23:41 » |
Reply
|
..ik heb het moeten missen....maar ben er wel weer hoor 21 augustus, tenmiste dat is het plan!
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
|
|