Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« on: 17 October 2010, 01:30:44 » |
Reply
|
Vertel! Heb ik een goed Africa Night feest gemist. Hoe vonden jullie het deze keer? 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
|
|
|
plumeau
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 18 October 2010, 19:28:30 » |
Reply
|
Tja wat zal ik zeggen? Het was gezellig druk en er hing wel een lekkere sfeer. Maar ik ben echt minder blij met de DJ. Uiteraard doet ie vreselijk zijn best, maar ik ben niet gecharmeerd van zijn draaikunsten. Naar mijn mening zit er geen lekkere opbouw in. Hij gaat van reggae naar salsa en weer terug via wat anders, ik mis een opbouw. En dat zou ik heel graag verbeterd zien...alle begin is moeilijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naija
Africa Night Legend

Actions speak louder than words.
|
 |
« Reply #4 on: 19 October 2010, 11:21:27 » |
Reply
|
Nou ben ik natuurlijk niet zo'n feestganger, maar ik vond de muziek wel goed. Dus DJ Aziz van mij krijg je complimenten. Het belangrijkste van een avond is toch, dat er voor iedereen wat wils wordt gedraaid? Naar mijn mening was dat zo. Wat bedoel je eigenlijk met opbouw Plumeau?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacky
Africa Night Anonymous
 Nederland
People only hear what they want to hear.....
|
 |
« Reply #5 on: 19 October 2010, 19:10:43 » |
Reply
|
Ik begrijp de zin `alle begin is moeilijk`niet zo goed........want we hebben een zeer ervaren fantastische DJ in huis <>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #6 on: 19 October 2010, 19:25:15 » |
Reply
|
Ik begrijp de zin `alle begin is moeilijk`niet zo goed........want we hebben een zeer ervaren fantastische DJ in huis <>
Iedereen kan altijd meer leren. Ik denk dat plumeau een beetje gelijk kan hebben. Ik was er tenslotte niet bij. Af en toe laat Aziz zich veel te veel beïnvloeden door mensen die een bepaalde muziek/nummer "eisen". En soms resulteert dat in een wat rommelige wisselingen tussen de genres. Met mijn ervaring, hoor ik altijd meteen als iemand Aziz aan het "bewerken" is. Aziz is gewoon te lief om nee te zeggen. Aan de andere kant, is de bedoeling van Africa Night, dat de muziek niet statisch blijft. Je hoort niet dezelfde muziek de hele nacht door. Dat maakt het concept uniek. Je gaat van Ndombolo naar Coupe decale, Funana, Naija, Reggae, Salsa, Ug etc. Het blijft een muzikale reis door heel veel landen en genres.
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #8 on: 19 October 2010, 20:57:28 » |
Reply
|
Laten wij gewoon afspreken, dat de mensen DJ Aziz met rust laten, zodat hij het publiek op goede muziek kan trakteren. Als iedereen nu bij het hok van de DJ wegblijft en niet zijn of haar muziek 'opeist', zijn wij allemaal de winnaars van een uitstekend draaiende DJ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|