Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« on: 21 February 2011, 19:28:26 » |
Reply
|
3 Video's zeggen veel meer dan 3.000.000 woorden. Need I say more? 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #1 on: 22 February 2011, 18:28:16 » |
Reply
|
..oke oke ik was een beetje laat maar.....
Het was warm, druk, veel mensen en keilekkere muziek! Oftewel ik heb zeker!!! genoten!
Maar waarom moet het weer 4 weken duren voor de volgende die komt?
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
|
|
|
|
Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #4 on: 24 February 2011, 23:33:29 » |
Reply
|
Deze februari editie was volgens ons echt een van de meest geslaagde edities. Het publiek was enthousiast, en het was zeer druk. Was het misschien de best bezochte AN ever? Zo'n beetje alle vrienden die wij de laatste 2 jaar mee naar AN hadden genomen, waren afgelopen zaterdag aanwezig. En wat me ook opviel; het publiek wordt meer en meer gemengd!
Haha Han. Het was niet eens in de top 3 van de meest bezochte Africa Nights ooit maar het was wel erg geslaagd. Het publiek wordt i.i.g. gevarieerder. Dat maakt het ook steeds leuker. Nieuwe mensen die Africa Night ontdekken. Ik denk zelfs dat meer dan 65% van de mensen die er zaterdag waren, nieuwe mensen zijn. Op zijn minst waren dat geen vaste bezoekers. Het was ook leuk om te zien, dat "the Han's Corner" van Oase, steeds drukker en gezelliger wordt. 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naija
Africa Night Legend

Actions speak louder than words.
|
 |
« Reply #10 on: 26 February 2011, 03:35:42 » |
Reply
|
Het was inderdaad een heerlijke avond!! Ik had het dan ook hartstikke druk bij de deur. Helaas 1 minpuntje die avond, ik heb 2 valse briefjes van 50 Euro ontvangen. Dus vanaf de volgende maand moet ik alle briefjes gaan controleren  Daar baal ik echt wel van! Het is nog nooit voorgekomen in al die jaren.......
Wat een rotstreek!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend