|
|
Monique
Global Moderator

Nederland
Amor Fati
|
 |
« Reply #1 on: 21 August 2011, 18:16:20 » |
Reply
|
Ik vond het zelf nogal spannend, want ik had/heb een nieuw speeltje.....een echte kassa. Thuis kun je oefenen, maar dan moet je toch voor het echie. Het ging goed, een paar keer verkeerde toesten ingetoest, maar daar heeft niemand iets van gemerkt. Toch?? 
Het leek of er voor 12 uur een ladiesnight aan de gang was. Er kwamen alleen maar meer en meer dames binnen.... Volgens mij waren de aanwezigen heren op 2 handen te tellen. Ik vroeg mijzelf af of dit dan toch te maken had met de Ramandan, maar gelukkig kwamen de heren uiteindelijk toch binnendruppelen. Alles was weer een beetje in balans.
Ik heb genoten van de muziek van DJ Femoree, vooral van mijn 'wat wil ik horen' nummer Bolingo! Heerlijke muziek!!
Er zijn ook weer genoeg foto's gemaakt, meer als 400. De helft van deze foto's zijn afgevallen, inclusief moi.... Maar dat geeft niet hoor! Er zitten van de andere forumleden weer hele mooie foto's tussen. Jullie moeten helaas even wachten, om ze allemaal te kunnen zien, tot morgenavond na 22.00 uur.
Ik heb genoten van weer een bijzondere Africa Night Tilburg!
Tot 17 september!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #6 on: 22 August 2011, 20:19:46 » |
Reply
|
Ja Nicole het was echt leuk dat je er was 
Ik vond het een leuke drukke avond heerlijk! Helaas moest ik eerder weg door mn longentjes....maar was cool! En Monique je zag er uit als een kind in de speelgoedwinkel haha nee...lekker professioneel, leuk!
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
Monique
Global Moderator

Nederland
Amor Fati
|
 |
« Reply #7 on: 22 August 2011, 20:25:14 » |
Reply
|
Ja Nicole het was echt leuk dat je er was  Ik vond het een leuke drukke avond heerlijk! Helaas moest ik eerder weg door mn longentjes....maar was cool! En Monique je zag er uit als een kind in de speelgoedwinkel haha nee...lekker professioneel, leuk!
Heel goed van Nicolevdv dat ze toch het lef had om alleen te komen.
Dank je wel Mwangaza, wil je ook een keer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #8 on: 22 August 2011, 20:39:21 » |
Reply
|
Haha lijkt me geweldig...a dream come true momentje Monique haha!
|
|
|
|
|
|
- - always be pure, simple and honest - -
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #9 on: 24 August 2011, 19:29:23 » |
Reply
|
Even nagenieten van afgelopen zaterdag. Volgens mij zie ik 2/3 forumleden in de video
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
mwangaza
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #11 on: 25 August 2011, 14:32:25 » |
Reply