Jacky 
Africa Night Anonymous
 Nederland
People only hear what they want to hear.....
|
 |
« on: 27 September 2011, 20:09:19 » |
Reply
|
Ik was er zelf niet bij maar misschien kunnen we hier ideetjes aangeven hoe we de vloer vol met gaan krijgen de volgende keer ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #1 on: 27 September 2011, 20:45:51 » |
Reply
|
Ik was er zelf niet bij maar misschien kunnen we hier ideetjes aangeven hoe we de vloer vol met  gaan krijgen de volgende keer ?
Mooi topic Jacky. Goed dat je mee wilt denken. Een greep uit wat wij tot op heden hebben gedaan om ANA te promoten. Wellicht zijn wij een aantal dingen ook vergeten
- 2500 flyers uitgedeeld op verschillende locaties waaronder festivals en winkels
- Een aparte website aangemaakt voor ANA
- Op verschillende sites aangemeld zoals uitagenda.nl, ertussenuit.com startpagina.nl, afrikalinks.nl
- In de huis-an-huis krant van Almere geplaatst.
- Eigen Hyves & Facebook groepen
- Gratis toegangkaartjes via seeyoudance.nl & djcrew.nl aangeboden (en gewonnen)
- Mond-tot-mond reclame
Graag zou ik nog meer suggesties willen hebben. Nu schiet me er een te binnen. Ik moet het ook op AfricaServer.nl gaan aanmelden!
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Jacky 
Africa Night Anonymous
 Nederland
|
 |
« Reply #2 on: 27 September 2011, 21:38:55 » |
Reply
|
Ja africa server is een goeie....daar staat Utrecht ook altijd op net als die van het afrikaans danscafé in Amsterdam.
Misschien kunnen er dansliefhebbers uit Amsterdam iets voor ons doen? Bv flyers bij het danscafé neerleggen? Bij het tropentheater? Centraal station (ik zou niet weten waar je ze dan neer moet leggen...maar ja er komen wel ontzettend veel mensen langs) Bij universiteiten in Amsterdam?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacky 
Africa Night Anonymous
 Nederland
|
 |
« Reply #3 on: 27 September 2011, 21:54:41 » |
Reply
|
En heb je ook flyers neergelegd bij shops? En antilliaanse of surinaamse winkels? ik stuur je een pb-tje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #5 on: 29 September 2011, 09:14:45 » |
Reply
|
Misschien een oproep bij het Wereldwijzer reisforum...
Goed idee lijkt mij. Zou je misschien een oproep bij dat forum voor ons kunnen/willen doen aangezien wij geen lid zijn. Lid worden van een forum alleen om een oproep te doen vind ik altijd dubieus 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #7 on: 30 September 2011, 23:22:50 » |
Reply
|
Misschien een oproep bij het Wereldwijzer reisforum...
Goed idee lijkt mij. Zou je misschien een oproep bij dat forum voor ons kunnen/willen doen aangezien wij geen lid zijn. Lid worden van een forum alleen om een oproep te doen vind ik altijd dubieus  Het staat er! Stukje gepikt van Kilimanjaro en een stukje van mezelf! Dan krijg je een goed stukkie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #8 on: 01 October 2011, 12:18:43 » |
Reply
|
Het staat er! Stukje gepikt van Kilimanjaro en een stukje van mezelf! Dan krijg je een goed stukkie 
Hahahaha. Je hebt gelijk Amavee. Thx. Ik vroeg mij echter af, of je de website http://www.africanight.nl ook hebt vermeld? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #10 on: 05 October 2011, 22:48:49 » |
Reply
|
Gelukkig hou jij mij wel in de gaten want ik zag het erbij staan 
Ik was vergeten dat ik lang geleden lid werd van dat forum. Thx voor het stukje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #11 on: 20 October 2011, 21:21:16 » |
Reply
|
Een video van Africa Night Almere in September. Het kan alleen maar beter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|