amavee 
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« on: 19 December 2011, 23:43:58 » |
Reply
|
Woow... wat een geweldige avond/nacht was het afgelopen zaterdag in Oase. Na een half jaar niet bij AN in Tilburg te zijn geweest was ik blij om de laatste editie van het jaar mee te kunnen maken. Nee natuurlijk niet voor de cd alleen want zonder dat kadootje was ik ook wel gekomen (ik word trouwens altijd wel heel blij van zo'n verrassing, een mooie aanvulling op mijn verzameling). Een leuk idee om dat elk jaar weer te doen! Zoals ik de Africa nights mij herinner was dit weer een van de hele drukke feesten! Jeeh wat veel mensen in deze ruimte, ik hoorde dat er rond de 350 binnen waren en misschien nog wel meer, het dansen werd soms wat lastig met enig geduw en langslopende mensen maar dat mocht zeker de pret niet drukken.
Bij het binnenkomen altijd de hartelijke begroeting van Monique (of je er afgelopen week nog geweest was) en de forumdames die ik weinig zie. Leuk om even een praatje te maken, sommigen ken ik al zeker een jaar of 4. Wat wordt er ook trouw geschreven op het forum afgelopen tijd, een vaste groep leden moedigt elkaar wel aan om te blijven schrijven. Het forum is vooral leuk omdat je er veel onderwerpen terug kan vinden/lezen en nog steeds komen er nieuwe onderwerpen aan bod. Natuurlijk is het geen probleem als je niet regelmatig schrijft, dat is geen verplichting maar het is vooral leuk om elkaar dan weer op de AN avonden te ontmoeten!
Geweldig ook dat er steeds meer Africa nights tevoorschijn komen, het is inmiddels een fenomeen geworden en als je van Afrikaanse muziek houdt kun je er je hart zeker ophalen. Je hoeft er dus niet altijd heel ver voor te reizen, er is er misschien wel een bij je in de buurt. Het hangt wel af van de organisatie van zo'n avond, ik heb helaas ook wat mindere ervaringen maar dat was dan ook geen AN organisatie en dat is goed te merken ja met zo'n lange ervaring is het eigenlijk altijd wel een succes!
Met de warmte vond ik het wel meevallen, ik zag mensen die het echt ontzettend heet hadden en waar de zweetdruppels vanaf vlogen als je ernaast danste. Ook ben ik verbaasd over de telkens weer nieuwe gezichten, jong en oud, je vraagt je weleens af waar ze allemaal vandaan komen. Maar het nieuws van een goedlopend feest doet vanzelf de ronde lijkt het wel, mond op mond reklame werkt altijd 
De dansmannen waren aardig...de muziek fantastisch dank zij de 2 dj's en toen ik om 03.15 wegging was de dansvloer nog behoorlijk vol. Wat een vrolijkheid bij allemaal, mensen lachten en waren blij en amuseerden zich geweldig. Zo ook ik had een heerlijke avond met leuke mensen om me heen, lekker en veel gedanst (jammer dat mijn schoenen een maat te klein leken te zijn halverwege de avond, verkeerde keus gemaakt helaas) maar voor de rest was het in een woord super en alweer voor herhaling vatbaar.
Bij het wachten op mijn taxi buiten nog wat mensen gesproken...van begin tot eind echt een feest! Bedankt weer voor een onvergetelijke avond/nacht 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #1 on: 20 December 2011, 10:46:47 » |
Reply
|
Prachtig Amavee! 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kilimanjara
|
 |
« Reply #7 on: 25 December 2011, 19:04:54 » |
Reply
|
Super he dat er 13 jaar geleden een paar slimbo´s op het idee gekomen zijn om dit te starten!
|
|
|
|
|
|
Soukousdansen is niets anders dan de dans dansen die bij het nummer hoort  Dance like no one is watching African music no. 1
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #8 on: 28 December 2011, 23:35:58 » |
Reply
|
Africa Night - het jaaroverzicht in woorden, beelden en geluiden staat nu op de Engelstalige blog. http://africanight.blogspot.com 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #10 on: 01 January 2012, 01:25:21 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|