Africa Night
20 May 2012, 10:44:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Afrikanight Juli  (Read 782 times)
Lut Topic starter
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« on: 20 July 2008, 17:03:26 »
ReplyReply

Niks houd mij tegen om elke maand weer de trip naar Tilburg te maken, ik moet al half dood in mijn bed liggen
toch was het deze keer een beetje anders, eigenlijk heel anders zo in mijn uppie
helemaal sober, geen batterijen opgeladen, niet zingend en swingend met de grieten on the road, zelfs geen muziekje in mijn auto
met andere woorden droog ik kon mezelf zelfs niet verstoppen achter een sigaretje  Sad
Monique dank je nog voor het ontvangst, je kwam me bijna letterlijk binnen halen

Voor de verandering stond mijn danspartner eens naar mij te smachten in plaats van zoals altijd andersom, mijn roze wolk was er al
er was geen tijd te verliezen dus hup droog op de dansvloer, het voelde echt alsof ik tijd nodig had om te ontdooien
het was zoals altijd pure magie en daar gaan we voor, that's the deal  Cool

Elke maand Afrikanight en elke maand hetzelfde en toch weer helemaal anders hummmmmmmmmm I love it   kwaad-*

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #1 on: 09 August 2008, 09:19:38 »
ReplyReply

Niks houd mij tegen om elke maand weer de trip naar Tilburg te maken, ik moet al half dood in mijn bed liggen
toch was het deze keer een beetje anders, eigenlijk heel anders zo in mijn uppie
helemaal sober, geen batterijen opgeladen, niet zingend en swingend met de grieten on the road, zelfs geen muziekje in mijn auto
met andere woorden droog ik kon mezelf zelfs niet verstoppen achter een sigaretje
Monique dank je nog voor het ontvangst, je kwam me bijna letterlijk binnen halen

Voor de verandering stond mijn danspartner eens naar mij te smachten in plaats van zoals altijd andersom, mijn roze wolk was er al
er was geen tijd te verliezen dus hup droog op de dansvloer, het voelde echt alsof ik tijd nodig had om te ontdooien
het was zoals altijd pure magie en daar gaan we voor, that's the deal  

Elke maand Afrikanight en elke maand hetzelfde en toch weer helemaal anders hummmmmmmmmm I love it  

He Lut wat goed van jou om toch te komen! Ik weet het, het is zeker niet gezellig onderweg maar als je eenmaal bij Bosvreugd bent ken je genoeg mensen! En als hij er maar is...jouw dansman (heeft hij ook een naam  Tongue) hou die maar lekker voor je hoor!
Deze maand komen je vriendinnen weer mee?? Ik hoop van wel voor jou, misschien praten wij volgende keer weer eens met elkaar en nee, ik neem het je niet  kwalijk hoor als er niets van komt, ik praat heel makkelijk met iedereen en voel me zeker niet persoonlijk aangesproken  engel Fijn weekend !

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
Jacky
Africa Night Anonymous
*

Nederland Nederland

Aquarius

People only hear what they want to hear.....

« Reply #2 on: 11 August 2008, 19:44:22 »
ReplyReply

De laatste africa night heb ik de hele avond heerlijk gedanst!  Wink En super gezellig met heel veel voorpret samen met Amavee! Ik hoop dat we over 2 weekjes weer zo kunnen genieten maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan  Rasta
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #3 on: 13 August 2008, 21:39:41 »
ReplyReply

De laatste africa night heb ik de hele avond heerlijk gedanst!  Wink En super gezellig met heel veel voorpret samen met Amavee! Ik hoop dat we over 2 weekjes weer zo kunnen genieten maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan  Rasta

Sinds ik jou ken Jacky heb ik altijd plezier als wij samen uitgaan, voor- en napret ook en zeker met de logeerpartijen in Tilburg bij die aardige persoon... Rasta
Nog 10 dagen dan gaan we het weer overdoen! Verheugverheug...

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
Jacky
Africa Night Anonymous
*

Nederland Nederland

Aquarius

People only hear what they want to hear.....

« Reply #4 on: 14 August 2008, 07:46:28 »
ReplyReply

Ja ik kijk er erg naar uit hoor! LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK !!!!  Rasta
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links