Niks houd mij tegen om elke maand weer de trip naar Tilburg te maken, ik moet al half dood in mijn bed liggen
toch was het deze keer een beetje anders, eigenlijk heel anders zo in mijn uppie
helemaal sober, geen batterijen opgeladen, niet zingend en swingend met de grieten on the road, zelfs geen muziekje in mijn auto
met andere woorden droog ik kon mezelf zelfs niet verstoppen achter een sigaretje
Monique dank je nog voor het ontvangst, je kwam me bijna letterlijk binnen halen
Voor de verandering stond mijn danspartner eens naar mij te smachten in plaats van zoals altijd andersom, mijn roze wolk was er al
er was geen tijd te verliezen dus hup droog op de dansvloer, het voelde echt alsof ik tijd nodig had om te ontdooien
het was zoals altijd pure magie en daar gaan we voor, that's the deal
Elke maand Afrikanight en elke maand hetzelfde en toch weer helemaal anders hummmmmmmmmm I love it
He Lut wat goed van jou om toch te komen! Ik weet het, het is zeker niet gezellig onderweg maar als je eenmaal bij Bosvreugd bent ken je genoeg mensen! En als hij er maar is...jouw dansman (heeft hij ook een naam
) hou die maar lekker voor je hoor!
Deze maand komen je vriendinnen weer mee?? Ik hoop van wel voor jou, misschien praten wij volgende keer weer eens met elkaar en nee, ik neem het je niet kwalijk hoor als er niets van komt, ik praat heel makkelijk met iedereen en voel me zeker niet persoonlijk aangesproken
Fijn weekend !