Admin
|
 |
« on: 13 April 2009, 12:10:14 » |
Reply
|
De volgende ledengroepen krijgen alleen toegang tot de rubrieken onder hun groep. Behoor jij tot een hogere groep, dan heb je toegang tot alle onderdelen waar de groepen onder jou ook toegang tot hebben. Kortom, hoe meer je schrijft, hoe meer onderdelen van het forum je kunt zien en lezen.
Africa Night Newbie (0 – 1 bericht) * Toegang tot het forum, Nuttige tips voor leden, Belangrijke Gebeurtenissen & Data, Nieuwsbrieven, The English Corner, Oproep!, Meerijden naar Africa Night?, Ik stel mij even voor!, Leden en hun mijlpalen, Knowing me, knowing you!, Africa Night review, Africa Night en Ik - mijn 1ste keer!, My Music Choice Africa Night Peeping Tom (2 – 3 berichten) + Galerie, Fotogalerie, The Africa Night forum photo Gallery!, General Discussion, Algemeen Africa Night Wannabe (4 – 9 berichten) + Serieuze zaken, Afrika. Waarom Afrika?, Afrika valt op!, Mag ik even wat zeggen? Africa Night Fan (10 – 49 berichten) + Stelling van de maand, Polls, The Polling Booth!, Off Topic! (English), Games informatie, Games, Mijn Muziek, Bongo Flava!, Kuduru, Het verhaal van....., Playlist Africa Night Naija Edition, Overige (Afrikaanse) uitgaansgelegenheden, Afrikalmthout, Africa Night preview, My Music Choice, The Boys Club!, Girl's Only!, downloads! Africa Night Fanatic (50 – 99 berichten) + Forumleden op Hyves, Wat wil je horen? Off Topic! (Nederlands) Africa Night Freak (100 – 149 berichten) + Workshops en dans, Interracial Relationship, Vraag maar raak!! Africa Night Lover (150 – 199 berichten) + Hoe gaat dat op z'n Afrikaans?, Suggesties & Tips, KayuZ.nl Africa Night Guru (200 – 499 berichten) + Afrikaanse Muziek Spelletjes, Africa Night Archief, Playlist Africa Night @ 10, Kletswinkel (Feitelijk krijg je vanaf 200 berichten toegang tot alle onderdelen van het forum)* Africa Night Addict (500 – 749 berichten) Alle rubrieken! * Africa Night Rider (750 – 999 berichten) Alle rubrieken! * Africa Night Anonymous (1000 – 1999 berichten) Alle rubrieken! * Africa Night Legend (2000+ berichten) Alle rubrieken!
* onder voorbehoud!
|