Africa Night
20 May 2012, 11:02:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night april...  (Read 1028 times)
Femi Topic starter
Africa Night Legend
**

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« on: 21 April 2009, 08:36:53 »
ReplyReply

Ik vroeg mij af of Ilse afgelopen zaterdag is geweest. Het feest was oergezellig, vond ik. Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd de doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis.  Rasta

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #1 on: 21 April 2009, 08:45:18 »
ReplyReply

Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis.  Rasta

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die wat met de muziek had---of soms
juist niet had  Tongue Heb het om me heen ook wel gehoord maar...als ik zag hoeveel
mensen er op de dansvloer stonden gaf dat toch aan dat men juist waardering
had voor hetgeen gedraaid werd. Al met al een topavond  Rasta

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
ohlive
Guest
« Reply #2 on: 21 April 2009, 08:58:29 »
ReplyReply

Afgelopen zaterdag was de vierde keer dat mijn vrouw en ik naar de Africa Night gingen. Wij vonden het heel erg leuk. De nieuwe plaats van de DJ vonden wij slim gekozen. Het leek een stuk ruimer nu. Goede muziek en sfeer. En veel nieuwe gezichten!
Lut
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« Reply #3 on: 21 April 2009, 09:27:13 »
ReplyReply

Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis.  Rasta

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die wat met de muziek had---of soms
juist niet had  Tongue Heb het om me heen ook wel gehoord maar...als ik zag hoeveel
mensen er op de dansvloer stonden gaf dat toch aan dat men juist waardering
had voor hetgeen gedraaid werd. Al met al een topavond  Rasta

Ik had hetzelfde gevoel  Roll Eyes

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #4 on: 21 April 2009, 09:28:44 »
ReplyReply

Afgelopen zaterdag was de vierde keer dat mijn vrouw en ik naar de Africa Night gingen. Wij vonden het heel erg leuk. De nieuwe plaats van de DJ vonden wij slim gekozen. Het leek een stuk ruimer nu. Goede muziek en sfeer. En veel nieuwe gezichten!

Heb je al fotoos gekeken Ohlive? Misschien staan jullie er wel bij---er waren idd erg veel nieuwe gezichten..

www.amavee.hyves.nl
Monique
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #5 on: 21 April 2009, 18:56:52 »
ReplyReply

De avond is voor mij voorbij gevlogen. Ondanks de drukte, heb ik de avond als vrij rustig ervaren. Wat de muziek betreft, ben ik het eens met de andere Africa Night gangers eens. Ik kon er niet inkomen......
Helaas op die ene malloot na, ja er was er weer een die niet wilde betalen, heb ik een leuke avond gehad!

Nitza
Guest
« Reply #6 on: 21 April 2009, 19:26:51 »
ReplyReply

Dit was de eerste keer voor mij, maar muziek vond ik wel erg leuk! Vond het af en toe wel lastig om in ritme te komen... Leuke DJ!
dj aziz
Africa Night Fan
*

Nederland Nederland

« Reply #7 on: 21 April 2009, 21:18:53 »
ReplyReply

Ik vroeg mij af of Ilse afgelopen zaterdag is geweest. Het feest was oergezellig, vond ik. Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd de doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis.  Rasta

Wist nie dat ik nie goe bezig was joh, volgens mij het was gezelli hoor.
Moet je luisteren, als ik nou een cd kreeg om te beluisteren vervolgens kwam de artist zelf (denk ik) en hij stond bijna de hele avond in mijn buurt en wilde dat ik perse een paar nummers van z'n cd draaide daar kon ik nie nee tegen zeggen. Hij was ook nie de enige hoor met een cd of verzoekje, ik probeer me hier nie goe te praten hoor, ech nie. Kritiek is altijd goed en als dj zijnde is het bijna onmogelijk  om iedereen tevreden te houden denk ik.
Persoonlijk vind ik; als dj moet je durven iets nieuws bij te gooien en niet altijd de zelfde nummers of hits.
laterz Wink

Monique
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #8 on: 21 April 2009, 21:32:42 »
ReplyReply

Hé DJ Aziz, je was zeker wel goed bezig hoor! Maar ik denk dat het meer met mijn eigen mood te maken had. En laat je niet gek maken door alle verzoeknummers die aangevraagd worden. Je kan namelijk niet iedereen tevreden stellen. En niet alle verzoeknummers passen in het Africa Night plaatje of zit ik er nu gigantisch naast? Embarrassed

dj aziz
Africa Night Fan
*

Nederland Nederland

« Reply #9 on: 21 April 2009, 21:47:37 »
ReplyReply

Nee hoor Monique je zit er niet naast, zal me zeker niet gek laten maken...
Ik vond het heel moeilijk om nee te zeggen als iemand jouw zo dwingt zijn tunes te draaien, dacht dat hij in aanmerking kwam om bij AN op te treden  Cheesy
ilse
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #10 on: 21 April 2009, 22:51:48 »
ReplyReply

Jaaa... ik ben geweest, nogal aan de late kant maar ik heb me héél goed geamuseerd.
Jullie lezen later nog wel "mijn eerste keer", nog bedankt voor jullie aanmoedigingen toch alleen te komen  Wink
Van de muziek moet ik nog 99,9 procent leren kennen maar wat ik zaterdag gehoord heb vond ik allemaal goed hoor DJ Aziz
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #11 on: 21 April 2009, 23:36:12 »
ReplyReply

Waarom zou iemand een eigen CD meenemen? Meestal heeft een DJ al een plan
gemaakt wat hij/zij wil gaan draaien. Stel je voor dat 5 mensen een CD meenemen!
Wij kunnen toch via het forum een verzoeknummer aanvragen.
Dan laten we het aan Aziz over of hij de nummers wel of niet gaat draaien.
En als iemand zo graag een bepaald nummer wil horen gewoon via het forum en draai het anders lekker thuis  Tongue

Het is wel toevallig dat na deze avond verschillende mensen commentaar hebben terwijl het eerder niet zo was.
Maar Aziz je bent hartstikke goed en ga zo door  Rasta

www.amavee.hyves.nl
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links