Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« on: 21 April 2009, 08:36:53 » |
Reply
|
Ik vroeg mij af of Ilse afgelopen zaterdag is geweest. Het feest was oergezellig, vond ik. Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd de doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis. 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #1 on: 21 April 2009, 08:45:18 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ohlive
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 21 April 2009, 08:58:29 » |
Reply
|
Afgelopen zaterdag was de vierde keer dat mijn vrouw en ik naar de Africa Night gingen. Wij vonden het heel erg leuk. De nieuwe plaats van de DJ vonden wij slim gekozen. Het leek een stuk ruimer nu. Goede muziek en sfeer. En veel nieuwe gezichten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #3 on: 21 April 2009, 09:27:13 » |
Reply
|
Heel af en toe wist ik geen raad met de muziek maar uiteindelijk geeft het publiek altijd doorslag. Volgens mij ging het merendeel van het publiek met een goed gevoel naar huis.  Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die wat met de muziek had---of soms juist niet had  Heb het om me heen ook wel gehoord maar...als ik zag hoeveel mensen er op de dansvloer stonden gaf dat toch aan dat men juist waardering had voor hetgeen gedraaid werd. Al met al een topavond 
Ik had hetzelfde gevoel
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #4 on: 21 April 2009, 09:28:44 » |
Reply
|
Afgelopen zaterdag was de vierde keer dat mijn vrouw en ik naar de Africa Night gingen. Wij vonden het heel erg leuk. De nieuwe plaats van de DJ vonden wij slim gekozen. Het leek een stuk ruimer nu. Goede muziek en sfeer. En veel nieuwe gezichten!
Heb je al fotoos gekeken Ohlive? Misschien staan jullie er wel bij---er waren idd erg veel nieuwe gezichten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nitza
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 21 April 2009, 19:26:51 » |
Reply
|
Dit was de eerste keer voor mij, maar muziek vond ik wel erg leuk! Vond het af en toe wel lastig om in ritme te komen... Leuke DJ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|