Africa Night
20 May 2012, 11:02:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night april...  (Read 1028 times)
Jacky
Africa Night Anonymous
*

Nederland Nederland

Aquarius

People only hear what they want to hear.....

« Reply #12 on: 22 April 2009, 07:02:49 »
ReplyReply

Nee inderdaad ik zal nooit van een dj eisen om een nummer van een meegebrachte cd te draaien. Ik had er wel 1 bij me maar ik was erg vroeg aanwezig en toen heeft hij er wel een nummer van gedraaid omdat er nog vrijwel niemand was om even te testen.
Zodra je verzoeknummers ga draaien kan je uit je ritme raken! Haha dat heb ik dus regelmatig met mijn cursisten. Dan nemen ze een cd mee uit bv Bhutan en vraag ik welk nummer goed is om op te dansen en dan weten ze het niet of zeggen doe maar nummer 1.
Nou en dan hoor je een nummer waar iedereen hard van wegloopt ! Dus die probeer ik halverwege tactisch weer weg te draaien want ja klant is koning bij ons dus je moet ze wel een beetje tegemoet komen en op  verzoek af en toe iets van hen draaien ....
Maar ik raak daar dus aardig van uit mijn ritme! Maar ach ik ben maar een kleine DJ voor een klein publiek en in een heel andere situatie......

amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #13 on: 22 April 2009, 08:13:05 »
ReplyReply

Maar ach ik ben maar een kleine DJ voor een klein publiek en in een heel andere situatie......

Maar ook in kleine dingen kun je heel groot zijn Jacky  deuk

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
Lut
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« Reply #14 on: 22 April 2009, 21:47:22 »
ReplyReply

Hei Aziz
ik wil hierbij ook even laten horen dat je hier echt niet mee hoeft te blijven zitten hoor, muziek evolueert en kent zijn rages
dat wij (publiek) soms wat achterblijven kan ook idd met onze mood te maken hebben, met nostalgie of dat we 'gewoonte beestjes' zijn  
Ik moet trouwens opbiechten dat ik jou ook al een cd'tje in de hand heb gegeven  engel
het gezelschap wordt ook steeds groter en daarbij ook moeilijker om iedereen plezier te doen  
graag tot de volgende editie  Tongue

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
dj aziz
Africa Night Fan
*

Nederland Nederland

« Reply #15 on: 22 April 2009, 22:56:14 »
ReplyReply

Opzich, heb k geen probleem mee als je een eigen cd meeneemt, zoenzo neem k 't snel door en daarna beslis k wel of nie maar het ging hier om eige gemaakt muziek Huh?
En foutloos draaien dat kan ik nie joh, ik probeer iedere keer als ik achter de mixtafel sta zo min mogelijk fouten te maken maar het lukt me nie altijd. Rasta

kompo
Guest
« Reply #16 on: 23 April 2009, 08:43:57 »
ReplyReply

ik vond dat er tof gedraaid is en de mensen die iets met de muziek hadden of niet hadden moeten misschien iets specifieker zijn?
anders kan aziz er weinig mee denk ik.
ik vond het lekker afwisselend van mijn mag meer mbalax maar ja dat ligt niet bij iedereen zo lekker.
Monique
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #17 on: 23 April 2009, 15:05:30 »
ReplyReply

ik vond dat er tof gedraaid is en de mensen die iets met de muziek hadden of niet hadden moeten misschien iets specifieker zijn?
anders kan aziz er weinig mee denk ik.
ik vond het lekker afwisselend van mijn mag meer mbalax maar ja dat ligt niet bij iedereen zo lekker.

Ik had al aangegeven dat ik er niet in kon komen, niet dat de DJ wel of niet de juiste muziek heeft gedraaid. Over 1 ding kan ik zeker heel specifiek zijn...niet meer mbalax Boos

Mie
Africa Night Fanatic
**

Belgie Belgie

Scorpio

enjoy life and it will bring you joy

« Reply #18 on: 27 April 2009, 19:46:57 »
ReplyReply

Ja, had ook moeite om in het ritme te komen. Had die namiddag voor de eerste keer een workshop Sabar dance gevolgd, vond het best moeilijk en had het gevoel met twee linkse voeten te dansen. Op de workshop hadden een heleboel mensen het gevoel dat het hun dagje niet was dus het hing misschien gewoon in de lucht.
Misschien was het gewoon een moeilijk dansbare dag.
Dus Aziz: Don't worry about a thing!! Rasta

Op mijn zoektocht naar wijze woorden voldeed alleen de stilte.
Femi Topic starter
Africa Night Legend
**

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Reply #19 on: 05 May 2009, 10:52:10 »
ReplyReply

DJ zijn is soms een ondankbare bezigheid. Je moet altijd ervoor zorgen dat jij, ten aller tijden iedereen tevreden stelt. Dat is onmogelijk met gemiddelde 250 man op de Africa Night dit jaar. Het is ook de taak van een DJ om het publiek dingen bij te leren, nieuwe muziek introduceren en nieuwe trends signaleren. Wat dat betreft, vind ik dat Aziz het uitstekend doet. Mij eerste bijdrage in dit topic was dan niet als kritiek bedoeld. Het is eerder een eigen constatering. Waaraan dat ligt, weet ik niet. Maar zoals ik ook schreef, voor mij is het belangrijkst, dat de overgrote meerderheid van het publiek met een voldaan gevoel naar huis gaan. Volgens mij, is dat ook tijdens de laatste Africa Night perfect gelukt.

Wat betreft mensen die een eigen CD meebrengen en deze per se ook gedraaid willen hebben: meestal draai ik de CD pas een Africa Night later. Ik vertel ook netjes aan de mensen, dat ik, in alle rust eerst de CD wil beluisteren. Dat begrijpen zij ook vaak wel.

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links