Femi 
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« on: 17 May 2009, 18:35:29 » |
Reply
|
De bezoekers van Africa Night blijven mij verbazen. Gisteren had ik echt niet zoveel bezoekers (200+) verwacht. Dat komt, omdat het aantal bezoekers altijd omlaag gaat wanneer Africa Night middenin de maand valt, zoals deze maand het geval is. Ik vond het ook heel gezellig. Ik genoot ook van de salsa demonstratie na afloop.
Africa Night Salsa Afterparty www.africanightforum.nl/afterpartysalsa.flv
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
ilse
|
 |
« Reply #1 on: 17 May 2009, 21:42:20 » |
Reply
|
Een boodschap speciaal voor de dame in het filmpje; Jij moest je echt geen zorgen maken over je kapsel, ik heb je nog gezegd "niet te streng voor jezelf". (Trouwens, met zo'n mooie benen letten de mannen niet op je haar. ) ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #3 on: 18 May 2009, 09:38:48 » |
Reply
|
Tja 11 jaar Africa Night.... Ik kan het nog steeds niet bevatten, dat we het al weer zo lang doen! Het gaat eigenlijk vanzelf, ondanks de vele voor bereidingen die je toch voor zo'n avond hebt. Dat is in de jaren natuurlijk wel minder geworden met de komst van de website, het forum, etc. Daar zit ook veel werk in, maar dat is weer binnenshuis. In de begin jaren van Africa Night moesten we nog buiten de deur reclame maken, posters ophangen en flyers bij de mensen in de bus gooien. Door weer en wind....... Wij moesten toen op zoek naar de liefhebbers van Afrikaanse muziek, maar nu vinden de liefhebbers ons!
Afgelopen Africa Night was weer supergezellig. ||
Het is mooi dat mensen die het organiseren het ook zo lang vol houden -* het is nl best veel werk ook al zou het maar om een avond gaan! En 11 jaar onafgebroken dit regelen, ik vind het geweeldig en ben ook blij met de website en helemaal met het forum, dat is echt mijn ding! Eerst een systeem opzetten en alles uitvogelen, nu werkt het systeem voor jullie! Ik zal eens kijken waar ik nog wat lijntjes voor Africa Night kan uitgooien.... <> Weet je dat Africa Night heel wat veranderd heeft in mijn leven? Misschien ga ik dat nog eens in een blog(je) zetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #6 on: 18 May 2009, 16:27:11 » |
Reply
|
Tja 11 jaar Africa Night.... Ik kan het nog steeds niet bevatten, dat we het al weer zo lang doen! Het gaat eigenlijk vanzelf, ondanks de vele voor bereidingen die je toch voor zo'n avond hebt. Dat is in de jaren natuurlijk wel minder geworden met de komst van de website, het forum, etc.
Afgelopen Africa Night was weer supergezellig. ||
Alle bewondering voor jullie, dat jullie dit al 11 jaar met altijd even veel enthousiasme doen ||
In de begin jaren van Africa Night moesten we nog buiten de deur reclame maken, posters ophangen en flyers bij de mensen in de bus gooien. Door weer en wind....... Wij moesten toen op zoek naar de liefhebbers van Afrikaanse muziek, maar nu vinden de liefhebbers ons!
Ik heb net twee uur na mijn werk winkels, bibliotheken, broodjeszaken, frituurs..........afgedaan om affiches te hangen voor ons dansfeest Afrikalmthout 
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
|
|
|
Joyce
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 18 May 2009, 20:01:01 » |
Reply
|
ik heb me weer prima vermaakt,, moet wel zeggen dat ik de muziek wat minder vind wordenn,,, de ''bekende'' liedjes van een paar mndn terug worden niet meer zo vaak gedraaid ,, maar toch blijf ik het gezellig vinden,, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #10 on: 18 May 2009, 20:26:44 » |
Reply
|
Ja Lut heel herkenbaar! Veel werk, maar je krijgt er wel iets moois voor terug. Alleen ik heb geen flyers op de Africa Night gezien???
Klopt Monique, ik heb er geen uitvlucht voor Af en toe ben ik gewoon een kieke zonder kop 
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
|
|
|