Africa Night
20 May 2012, 11:17:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

Home   Help Games Search Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Africa Night juli.....  (Read 929 times)
Monique Topic starter
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« on: 19 July 2009, 14:58:16 »
ReplyReply

....  gaat zeker de boeken in als een avond met de komst van vele oude bekenden. Onverwachts stond onze oude vertrouwde rots in de branding Maureen voor onze neus. Ik en vele andere mensen waren blij om haar even te zien. En dat helemaal uit Zweden..... Ook hadden we bericht gekregen dat Dj Le General zou komen. Het was 7 maanden geleden dat hij en zijn vrouw bij Africa Night waren geweest. Leuk om jullie weer even te hebben gezien.

Ondanks de kermis, wist iedereen Africa Night zeker te vinden. Het was weer behoorlijk druk. De dansvloer bleef in het begin toch geruime tijd leeg, de mensen bleven in groepjes langs de kant dansen. Grappig was dat om te zien.....Maar als er dan door een aantal personen een begin is gemaakt, raakt de dansvloer op geen enkel moment meer leeg. Menig bezweet persoon is langs mij heen komen puffen. We hadden al vroeg in de avond de deur opengezet, maar de zweetdruppeltjes bleven komen.

De 2 organisatoren van Afrikaans Maanlicht en de dame die daar aan de kassa zit, waren gisterenavond ook van de partij en volgens mij hebben zij ook van de avond genoten. Voor hen was het natuurlijk een avondje genieten, want op hun eigen avond zijn ze daar ook om hun gasten te vermaken. Ik heb begrepen dat ze in oktober 2009 hun 10 jarig bestaan vieren. Wie weet komen ze wel met een muzikale verrassing voor deze avond.

Ook hebben we er een klein Africa Night mensje bij, een Baby Boy. Ik wens de kersverse ouders heel geluk toe met dit mooie geschenk. Dus bij deze  Party van harte, voor de jongeman met pet die ons gisterenavond het blijde nieuws kwam vertellen.

Ik dank jullie weer voor een schitterende, warme en gezellige avond. Tot 15 augustus en voor de de mensen die dan op vakantie zijn. Een hele prettige vakantie!!!  Wave

Lut
Africa Night Anonymous
*

Belgie Belgie

Leo

« Reply #1 on: 19 July 2009, 15:50:19 »
ReplyReply

....  gaat zeker de boeken in als een avond met de komst van vele oude bekenden. Onverwachts stond onze oude vertrouwde rots in de branding Maureen voor onze neus. Ik en vele andere mensen waren blij om haar even te zien. En dat helemaal uit Zweden..... Ook hadden we bericht gekregen dat Dj Le General zou komen. Het was 7 maanden geleden dat hij en zijn vrouw bij Africa Night waren geweest. Leuk om jullie weer even te hebben gezien.

Dj Le General en Marion waren de eersten die wij buiten aan de auto tegenkwamen Wij waren volop in een dresschance en andere gewaagde dingen  deuk deuk deuk toen ik iemand hoorde zeggen dat een bekende krullebol met Belgische nummerplaat, Lut en companen wel moesten zijn.

En ik dacht het al de hele tijd dat ik Maureen zag, maar wist het niet zeker en had het te druk met dansen om er achter te komen.

Verder ben ik heel blij dat onze trip vooraf naar Den Haag voor het African Festival helemaal vlotjes is verlopen. Zodoende hebben wij nog volop van AN kunnen genieten. 270 km op een dag gebold om te genieten, wat ben ik content dat mijn ouwe bakske dit nog allemaal trekt   Wave

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
ilse
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #2 on: 19 July 2009, 21:05:11 »
ReplyReply

Hey allemaal... eigenlijk heb ik vanavond geen fut meer om uitgebreid te schrijven   --  en blijkbaar telt dat niet alleen voor mij.
Ik wil alleen eventjes laten weten dat we ons gisteren weer bangelijk goed geamuseerd hebben, zeker mijn zusje die de eerste keer mee kwam, gelukkig was ik er wel bij om haar af en toe uit de armen te redden van een iets te over-enthousiaste man  }} die haar "het mooiste meisje vond en héél de avond met niemand anders wou dansen dan haar". (Vergeef me vandaag mijn slechte zinsbouw) Ik vond het ook héél tof om eindelijk de stemmen van een paar van jullie in het levensecht te mogen aanhoren, van sommige stemmen had ik ondertussen al een totaal verkeerde voorstelling in mijn hoofd gemaakt. Zo... nu ga ik slapen dan heb ik later deze week nog iets te vertellen als ik terug kom   Wave slaapwel allemaal.
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #3 on: 20 July 2009, 10:51:46 »
ReplyReply

Ha Ilse, ik hoop niet dat mijn stem je tegenviel in het echt!!
Ja je maakt je een voorstelling van iemands persoontje en nooit komt dat uit!
Hoewel je toch wel fotoos van een paar van ons gezien had.
Ik vond het leuk even met je te kletsen net zoals met Nitza waar ik ondertussen ook al wat prive mails mee heb gewisseld!
Jullie hebben je vermaakt zag ik wel en geloof me...elke keer zo'n feest...dan heb je er zeker 12 per jaar  Rasta
Daar kun je je alvast van verzekeren.
Mijn ervaring over de avond kun je lezen in mijn blog en vergeet niet ook het engelse blog te lezen!

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
mallal
Guest
« Reply #4 on: 20 July 2009, 14:37:55 »
ReplyReply

leuk te horen dat mensen ervan genieten ik ook namelijk
Monique Topic starter
Global Moderator

Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Reply #5 on: 20 July 2009, 20:06:37 »
ReplyReply

leuk te horen dat mensen ervan genieten ik ook namelijk

Was je ook aanwezig afgelopen zaterdag Mallal?

ilse
Africa Night Guru

Belgie Belgie

Sagittarius

« Reply #6 on: 20 July 2009, 23:51:11 »
ReplyReply

Oh nee Amavee... niks tegengevallen zaterdag, alles super, daarom ook nog complimenten van mij aan de chef.... euh.. ik bedoel de dj, sorry Aziz dat was ik gisteren vergeten  Cheesy
Nitza
Guest
« Reply #7 on: 22 July 2009, 20:27:44 »
ReplyReply

Ja je maakt je een voorstelling van iemands persoontje en nooit komt dat uit!
Ik vond het leuk even met je te kletsen net zoals met Nitza waar ik ondertussen ook al wat prive mails mee heb gewisseld!
Jullie hebben je vermaakt zag ik wel

IK VOND HET WEER GEWELDIG!!! Mijn vriendinnen, waarvan 1ntje voor het eerst was, vonden het ook  helemaal te gek! de foto's zijn ook heel erg leuk geworden!  ||

Ama, ik vond het ook erg leuk om je in het echt te ontmoeten! Je hebt inderdaad altijd een beeld van mensen en sommige foto's zie je natuurlijk ook van te voren maar het is altijd een verrassing hoe iemand in het echt is! Vond het erg leuk om met je te kletsen ook al was het niet al te lang Wink Heb je ons in de gaten gehouden Ama? Tongue Er waren een paar heerlijke dansers bij die mij even van de wereld brachten, alhoewel ik nog altijd TE veel nadenk tijdens het dansen. Ik let teveel op mezelf (daarom was ik ook éen die aan de kant dansten) haha Moet gewoon nog een paar keer komen en dan dans ik gewoon midden op de dansvloer!

Oh en Aziz, muziek was heerlijk! TOP! ||
amavee
Africa Night Legend
**

Nederland Nederland

« Reply #8 on: 23 July 2009, 08:10:47 »
ReplyReply

Was er afgelopen AN ook nog een after-party?
Nu was ik erop bedacht maar heb niets gezien...of het was toen ik al weg was, kan ook.

Ik zag je - ik wou je - ik heb je - ik hou je...

www.amavee.hyves.nl
Femi
Africa Night Legend
**

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Reply #9 on: 23 July 2009, 20:44:52 »
ReplyReply

Was er afgelopen AN ook nog een after-party?
Nu was ik erop bedacht maar heb niets gezien...of het was toen ik al weg was, kan ook.

Helaas bestond de afterparty deze keer uit het wegsturen van een dronkenlap die mij heeft mishandeld. Volgende maand beter. Het was desalniettemin een geweldig feest. Wil iemand mij nu uitleggen waar al die nieuwe mensen vandaan komen? Wil iemand ook aan mij uitleggen waarom juist onze AN zoveel mensen trekt? Ik word met de maand trotser op jullie allemaal. ||  Hug || Hug  

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
dj aziz
Africa Night Fan
*

Nederland Nederland

« Reply #10 on: 23 July 2009, 23:02:11 »
ReplyReply

sang... de avond was heeeerlijk moet ik zeggen, snapte niets van toen ik de muziek moest stop zetten. Dacht hoezo het was nog een paar minuten voor 3uur maarja niets aan te doen.
Ook leuk dat dj le general aanwezig was en kon zien dat zijn voormalige publiek in goeie handen is Cheesy haha,
me broertje in senegal kijkt ook mee naar de foto's enzo, hij vindt het heel gezellig uitzien en hoop het een keertje mee te maken.
Leuk hoor dat Ousmane en Jonathan (afropromotion) geweest waren hey..
 Aanstaande zaterdag zomercarnaval in rotterdam (drukte) cool, ik ga zeker kijken misschien kom ik een bekende van AN tegen wie weet  Afro
laters
Femi
Africa Night Legend
**

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Reply #11 on: 27 July 2009, 19:48:07 »
ReplyReply

me broertje in senegal kijkt ook mee naar de foto's enzo, hij vindt het heel gezellig uitzien en hoop het een keertje mee te maken.

Ik ken ook mensen in, onder andere, Kenia, Nigeria, Zuid-Afrika, Engeland, Polen, V.S. en Australië die altijd meekijken. Africa Night is groter dan wij ons soms realiseren!  Cool

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Permissions
You can't post new topics.
You can't post replies.
You can't post attachments.
You can't modify your posts.

BBCode Enabled
Smilies Enabled
[img] Enabled
HTML Disabled

Startpagina Afrika | Website Africa Night | Blog (Nederlands) | Blog (Engels) | Africa Night Hyves | KayuZ.nl | Africa Links