Monique 
Global Moderator

Nederland
Amor Fati
|
 |
« on: 19 July 2009, 14:58:16 » |
Reply
|
.... gaat zeker de boeken in als een avond met de komst van vele oude bekenden. Onverwachts stond onze oude vertrouwde rots in de branding Maureen voor onze neus. Ik en vele andere mensen waren blij om haar even te zien. En dat helemaal uit Zweden..... Ook hadden we bericht gekregen dat Dj Le General zou komen. Het was 7 maanden geleden dat hij en zijn vrouw bij Africa Night waren geweest. Leuk om jullie weer even te hebben gezien.
Ondanks de kermis, wist iedereen Africa Night zeker te vinden. Het was weer behoorlijk druk. De dansvloer bleef in het begin toch geruime tijd leeg, de mensen bleven in groepjes langs de kant dansen. Grappig was dat om te zien.....Maar als er dan door een aantal personen een begin is gemaakt, raakt de dansvloer op geen enkel moment meer leeg. Menig bezweet persoon is langs mij heen komen puffen. We hadden al vroeg in de avond de deur opengezet, maar de zweetdruppeltjes bleven komen.
De 2 organisatoren van Afrikaans Maanlicht en de dame die daar aan de kassa zit, waren gisterenavond ook van de partij en volgens mij hebben zij ook van de avond genoten. Voor hen was het natuurlijk een avondje genieten, want op hun eigen avond zijn ze daar ook om hun gasten te vermaken. Ik heb begrepen dat ze in oktober 2009 hun 10 jarig bestaan vieren. Wie weet komen ze wel met een muzikale verrassing voor deze avond.
Ook hebben we er een klein Africa Night mensje bij, een Baby Boy. Ik wens de kersverse ouders heel geluk toe met dit mooie geschenk. Dus bij deze van harte, voor de jongeman met pet die ons gisterenavond het blijde nieuws kwam vertellen.

Ik dank jullie weer voor een schitterende, warme en gezellige avond. Tot 15 augustus en voor de de mensen die dan op vakantie zijn. Een hele prettige vakantie!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lut
Africa Night Anonymous
 Belgie
|
 |
« Reply #1 on: 19 July 2009, 15:50:19 » |
Reply
|
|
|
|
|
|
|
Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan. ...
|
|
|
|
|
|
|
|
mallal
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 20 July 2009, 14:37:55 » |
Reply
|
leuk te horen dat mensen ervan genieten ik ook namelijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amavee
Africa Night Legend

Nederland
|
 |
« Reply #8 on: 23 July 2009, 08:10:47 » |
Reply
|
Was er afgelopen AN ook nog een after-party? Nu was ik erop bedacht maar heb niets gezien...of het was toen ik al weg was, kan ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #9 on: 23 July 2009, 20:44:52 » |
Reply
|
Was er afgelopen AN ook nog een after-party? Nu was ik erop bedacht maar heb niets gezien...of het was toen ik al weg was, kan ook.
Helaas bestond de afterparty deze keer uit het wegsturen van een dronkenlap die mij heeft mishandeld. Volgende maand beter. Het was desalniettemin een geweldig feest. Wil iemand mij nu uitleggen waar al die nieuwe mensen vandaan komen? Wil iemand ook aan mij uitleggen waarom juist onze AN zoveel mensen trekt? Ik word met de maand trotser op jullie allemaal. || ||
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
Femi
Africa Night Legend

Nigeria
Omega
|
 |
« Reply #11 on: 27 July 2009, 19:48:07 » |
Reply
|
me broertje in senegal kijkt ook mee naar de foto's enzo, hij vindt het heel gezellig uitzien en hoop het een keertje mee te maken.
Ik ken ook mensen in, onder andere, Kenia, Nigeria, Zuid-Afrika, Engeland, Polen, V.S. en Australië die altijd meekijken. Africa Night is groter dan wij ons soms realiseren! 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|