Africa Night Forum
06 September 2010, 05:03:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Startpagina   Help Games Zoek Kalender Inloggen/Login Registreren  

Afrikaanse muziekvideo's

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Africa Night Rotterdam (juli 2010 editie)  (gelezen 163 keer)
Femi Topicstarter
Africa Night Anonymous
*

Geslacht: Man
Leeftijd: 47
Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« gepost: 11 Juli 2010, 13:36:40 »
AntwoordAntwoord

Deze editie doet mij denken aan de periode in Tilburg, toen Africa Night een doorstart maakte na een paar maanden gestopt te zijn. Het aantal bezoekers viel erg tegen. Dat kan te wijten zijn aan een aantal factoren waaronder de vakantie, de hitte, de wolkbreuk van gisteren, de (zoveelste) weg versperring in Rotterdam centrum, de relatieve onbekendheid van Africa Night Rotterdam enzovoort. Het feit blijft, dat ons heel veel werk in het verschiet ligt om Africa Night Rotterdam te krijgen waar wij hem hebben willen. Ook in de periode, dat het in Tilburg even niet ging, hebben wij onze handen uit de mouwen gestoken en gewoon hard gewerkt om het te maken wat het vandaag is. Dus de ervaring hebben wij.

Plus ondanks het geringe aantal bezoekers, ging ik zelf met een zeer goed gevoel naar huis. De mensen die er gisteren waren, hebben er een leuk feest van gemaakt. Bovendien, lijkt er nu een nieuwe kerngroep te gaan ontstaan van mensen die bereid zijn ook mond tot mond reclame voor Africa Night Rotterdam te maken. Een vrouw is uit zichzelf naar mij gekomen om een stapel flyers te vragen, want zij weet waar je hem kunt neerleggen en zij weet zeker dat de mensen dan zullen komen. Een groep Kenianen hebben zichzelf zo vermaakt, dat zij nog voor de afterparty bleven. Het komt zeker goed in Rotterdam! Deze keer zullen er geen foto's zijn. Ik heb er slechts een paar gemaakt. De foto van Marleen en Divine zal ik later in de media sectie plaatsen.

Toen ik plaatsnam achter de draaitafel, was dat met de gedachte om onder andere, Divine en Marleen (ja zij waren er! Leuk om jullie te zien) wat Naija muziek voor te schotelen. Dus heb ik alleen maar Naija muziek gedraaid. Tot mij verbazing hoorde ik later dat zij het allemaal niet meer hebben meegemaakt. Zij waren blijkbaar vertrokken kort voordat ik begon te draaien. Er waren nog een tweetal oude bekenden uit Tilburg. Leuk om jullie ook weer te zien.  

Tot de volgende maand weer.  sun  Cheesy

Alles over mode vind je op mode.kayuz.nl

A diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
Monique
Global Moderator

Geslacht: Vrouw/Woman
Leeftijd: 43
Nederland Nederland

Pisces

Amor Fati

kayuz
« Antwoord #1 gepost: 11 Juli 2010, 15:54:22 »
AntwoordAntwoord

Het was inderdaad de meest rustigste Africa Night Rotterdam tot nu toe, maar ik vond het wel de gezelligste avond. Heerlijk buiten staan kletsen in de koelte na de wolkbreuk. Nog heel even de voetjes op de dansvloer gehad. Verder was er een relaxte sfeer en het merendeel van de mensen die er waren, hebben ook het meeste van de tijd op de dansvloer gestaan. Onze gast DJ heeft zeker zijn best gedaan, ondanks de geringe opkomst heeft hij het kleine clubje dat er was, weten te inspireren om op de dansvloer te blijven staan. Al met al een leuke, relaxte avond gehad!

divine
Africa Night Freak

Nederland Nederland

« Antwoord #2 gepost: 11 Juli 2010, 19:23:45 »
AntwoordAntwoord

oooooooooooooooh dat meen je niet?Huh?Huh?? wat jammer dat we niet gebleven zijn dan. het was zo, we waren op het kwakoe festival in amsterdam geweest de hele dag en hadden wel zin in nog een feestje maar de muziek begon een beetje tegen te vallen en toen we eenmaal gingen zitten begonnen we een partij in te kakken en te gapen Embarrassed. weet zeker dat als we jou nog hadden horen draaien we weer helemaal wakker zouden zijn geworden. JAMMER!!!!! maar volgende week zijn we weer van de partij en dan goed uitgerust Rasta

divine
Africa Night Freak

Nederland Nederland

« Antwoord #3 gepost: 11 Juli 2010, 19:33:45 »
AntwoordAntwoord

divine zei nog tegen me dat hij de cd's uit de auto wilde gaan halen om aan de dj geven maar dat leek me geen goed idee want hij had al iets te hard "na wa for u oo" tegen de dj gezegd die toen naar hem toekwam om te kletsen waarop divine gelijk begon over de muziekkeuze die niet de zijne was zeg maar. overigens zat de african night 2009 cd van jullie in de cdspeler in de auto ( namens divine complimenten voor die cd! zowel hij als zijn vrienden in griekenland waren toen ik de cd meenam naar griekenland erg blij ermee) plus nog wat andere naija mix-cd's.

Zalika
Africa Night Fan
*

Leeftijd: 38
Nederland Nederland

Aries

« Antwoord #4 gepost: 15 Juli 2010, 21:35:38 »
AntwoordAntwoord

Hallo,

wat jammer dat de afrina night rotterdam nog niet loopt. Helaas schitter ik ook steeds met afwezighid omdat ik ieder 2e weekend van de maand moet werken. Zeker als ik 'sochtend om 7.00 moet beginnen is het niet echt haalbaar voor mij om de avond daarvoor uit te gaan.
Ik kan wel bij diverse cafés in de buurt waar ik werk wat flyers achter laten (Schilderswijk Den Haag).
Wie weet helpt dat?

Succes Zalika

Respect is always given by free will. You cannot force it.
Femi Topicstarter
Africa Night Anonymous
*

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Antwoord #5 gepost: 15 Juli 2010, 21:58:28 »
AntwoordAntwoord

Hallo,

wat jammer dat de afrina night rotterdam nog niet loopt. Helaas schitter ik ook steeds met afwezighid omdat ik ieder 2e weekend van de maand moet werken. Zeker als ik 'sochtend om 7.00 moet beginnen is het niet echt haalbaar voor mij om de avond daarvoor uit te gaan.
Ik kan wel bij diverse cafés in de buurt waar ik werk wat flyers achter laten (Schilderswijk Den Haag).
Wie weet helpt dat?

Succes Zalika

Het komt goed hoor! Als ik terugdenk, denk ik dat Africa Night Rotterdam voor op het schema van Africa Night Tilburg loopt in de begin periode. Africa Night Rotterdam wacht nu nog op een "lucky break" die het bij het brede publiek bekender gaat maken. Maar ook voor het eerst hebben wij mensen die nu ook willen helpen flyeren. Dat is altijd een goed teken. Dus Zalika, mocht je in de gelegenheid zijn, kan ik jou van een stapeltje flyers voorzien. Alvast bedankt.  Rasta

Bianca
Africa Night Addict

Leeftijd: 35
Nederland Nederland

Virgo

Bla bla bla...

« Antwoord #6 gepost: 15 Juli 2010, 23:15:26 »
AntwoordAntwoord

Maar ook voor het eerst hebben wij mensen die nu ook willen helpen flyeren. Dat is altijd een goed teken. Dus Zalika, mocht je in de gelegenheid zijn, kan ik jou van een stapeltje flyers voorzien. Alvast bedankt.  Rasta

Zijn er toevallig nog mensen gekomen n.a.v. de flyer in Festival Mundial?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

No human relation gives one possession in another
- every two souls are absolutely different -
In friendship or in love, the two side by side raise hands together
to find what one cannot reach alone.
by Khalil Gibran - 1924 -
Femi Topicstarter
Africa Night Anonymous
*

Nigeria Nigeria

Gemini

Omega

africanight
« Antwoord #7 gepost: 16 Juli 2010, 00:23:08 »
AntwoordAntwoord

Zijn er toevallig nog mensen gekomen n.a.v. de flyer in Festival Mundial?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Moeilijk te zeggen. Maar thanks anyway voor je hulp.  Kiss

Zalika
Africa Night Fan
*

Leeftijd: 38
Nederland Nederland

Aries

« Antwoord #8 gepost: 16 Juli 2010, 22:41:38 »
AntwoordAntwoord

Femi, ik kan morgen wel een setje flyers komen halen in Tilburg.

Respect is always given by free will. You cannot force it.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Permissies