Femi 
Africa Night Anonymous
Geslacht: 
Leeftijd: 47
 Nigeria
Omega
|
 |
« gepost: 11 Juli 2010, 13:36:40 » |
Antwoord
|
Deze editie doet mij denken aan de periode in Tilburg, toen Africa Night een doorstart maakte na een paar maanden gestopt te zijn. Het aantal bezoekers viel erg tegen. Dat kan te wijten zijn aan een aantal factoren waaronder de vakantie, de hitte, de wolkbreuk van gisteren, de (zoveelste) weg versperring in Rotterdam centrum, de relatieve onbekendheid van Africa Night Rotterdam enzovoort. Het feit blijft, dat ons heel veel werk in het verschiet ligt om Africa Night Rotterdam te krijgen waar wij hem hebben willen. Ook in de periode, dat het in Tilburg even niet ging, hebben wij onze handen uit de mouwen gestoken en gewoon hard gewerkt om het te maken wat het vandaag is. Dus de ervaring hebben wij.
Plus ondanks het geringe aantal bezoekers, ging ik zelf met een zeer goed gevoel naar huis. De mensen die er gisteren waren, hebben er een leuk feest van gemaakt. Bovendien, lijkt er nu een nieuwe kerngroep te gaan ontstaan van mensen die bereid zijn ook mond tot mond reclame voor Africa Night Rotterdam te maken. Een vrouw is uit zichzelf naar mij gekomen om een stapel flyers te vragen, want zij weet waar je hem kunt neerleggen en zij weet zeker dat de mensen dan zullen komen. Een groep Kenianen hebben zichzelf zo vermaakt, dat zij nog voor de afterparty bleven. Het komt zeker goed in Rotterdam! Deze keer zullen er geen foto's zijn. Ik heb er slechts een paar gemaakt. De foto van Marleen en Divine zal ik later in de media sectie plaatsen.
Toen ik plaatsnam achter de draaitafel, was dat met de gedachte om onder andere, Divine en Marleen (ja zij waren er! Leuk om jullie te zien) wat Naija muziek voor te schotelen. Dus heb ik alleen maar Naija muziek gedraaid. Tot mij verbazing hoorde ik later dat zij het allemaal niet meer hebben meegemaakt. Zij waren blijkbaar vertrokken kort voordat ik begon te draaien. Er waren nog een tweetal oude bekenden uit Tilburg. Leuk om jullie ook weer te zien.
Tot de volgende maand weer. 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalika
Africa Night Fan
Geslacht: 
Leeftijd: 38
 Nederland
|
 |
« Antwoord #4 gepost: 15 Juli 2010, 21:35:38 » |
Antwoord
|
Hallo,
wat jammer dat de afrina night rotterdam nog niet loopt. Helaas schitter ik ook steeds met afwezighid omdat ik ieder 2e weekend van de maand moet werken. Zeker als ik 'sochtend om 7.00 moet beginnen is het niet echt haalbaar voor mij om de avond daarvoor uit te gaan. Ik kan wel bij diverse cafés in de buurt waar ik werk wat flyers achter laten (Schilderswijk Den Haag). Wie weet helpt dat?
Succes Zalika
|
|
|
|
|
|
Respect is always given by free will. You cannot force it.
|
|
|
Femi 
Africa Night Anonymous
Geslacht: 
 Nigeria
Omega
|
 |
« Antwoord #5 gepost: 15 Juli 2010, 21:58:28 » |
Antwoord
|
Hallo,
wat jammer dat de afrina night rotterdam nog niet loopt. Helaas schitter ik ook steeds met afwezighid omdat ik ieder 2e weekend van de maand moet werken. Zeker als ik 'sochtend om 7.00 moet beginnen is het niet echt haalbaar voor mij om de avond daarvoor uit te gaan. Ik kan wel bij diverse cafés in de buurt waar ik werk wat flyers achter laten (Schilderswijk Den Haag). Wie weet helpt dat?
Succes Zalika
Het komt goed hoor! Als ik terugdenk, denk ik dat Africa Night Rotterdam voor op het schema van Africa Night Tilburg loopt in de begin periode. Africa Night Rotterdam wacht nu nog op een "lucky break" die het bij het brede publiek bekender gaat maken. Maar ook voor het eerst hebben wij mensen die nu ook willen helpen flyeren. Dat is altijd een goed teken. Dus Zalika, mocht je in de gelegenheid zijn, kan ik jou van een stapeltje flyers voorzien. Alvast bedankt. 
|
|
|
|
|
|
Alles over mode vind je op mode.kayuz.nlA diamond is merely a lump of coal that did well under pressure.
|
|
|
Bianca
Africa Night Addict

Geslacht: 
Leeftijd: 35
 Nederland
Bla bla bla...
|
 |
« Antwoord #6 gepost: 15 Juli 2010, 23:15:26 » |
Antwoord
|
Maar ook voor het eerst hebben wij mensen die nu ook willen helpen flyeren. Dat is altijd een goed teken. Dus Zalika, mocht je in de gelegenheid zijn, kan ik jou van een stapeltje flyers voorzien. Alvast bedankt. 
Zijn er toevallig nog mensen gekomen n.a.v. de flyer in Festival Mundial? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
|
|
|
|
|
|
No human relation gives one possession in another - every two souls are absolutely different - In friendship or in love, the two side by side raise hands together to find what one cannot reach alone. by Khalil Gibran - 1924 -
|
|
|
Femi 
Africa Night Anonymous
Geslacht: 
 Nigeria
Omega
|
 |
« Antwoord #7 gepost: 16 Juli 2010, 00:23:08 » |
Antwoord
|
Zijn er toevallig nog mensen gekomen n.a.v. de flyer in Festival Mundial? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Moeilijk te zeggen. Maar thanks anyway voor je hulp. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalika
Africa Night Fan
Geslacht: 
Leeftijd: 38
 Nederland
|
 |
« Antwoord #8 gepost: 16 Juli 2010, 22:41:38 » |
Antwoord
|
Femi, ik kan morgen wel een setje flyers komen halen in Tilburg.
|
|
|
|
|
|
Respect is always given by free will. You cannot force it.
|
|
|
|